Vanavond is het bewolkt en valt er in de hele regio sneeuw, er wordt ruim 5 cm sneeuw verwacht. Pas vannacht wordt het droog en later volgen nog opklaringen. De temperatuur daalt naar -3 graden tegen de ochtend.
Morgen wolkenvelden, ook af en toe zon en kans op een lichte sneeuwbui. Bij een middagtemperatuur van -1 graad is er sprake van een ijsdag. Er staat een matige noordoostenwind.
Voor de regio Rijnmond | Gewijzigd: 17 december 2009, 14:59 uur, door MisterMarc
Sneeuw smelt absoluut niet in Eindhoven, er valt gewoon af en toe hele lichte sneeuw waardoor er geen laagje vormt ( wordt weggereden of waait weg, warmte van kantoren en huizen erkt ook niet mee. )
Begint nu wat door te sneeuwen, nu kan er wel een laagje gaan vormen.
Begint nu wat door te sneeuwen, nu kan er wel een laagje gaan vormen.
Vanmorgen klein wit laagje op de auto, rond half een leek wel of er een regenbui overheen was gegaan weg sneeuw.
Het begint zich nu pas hier een beetje op de struiken en bomen te hechten.
GRONINGEN - Het openbare leven in de provincie Groningen is ernstig ontregeld door de sneeuwval.
Bussen en taxi's rijden niet; treinen rijden met vertraging. Qbuzz heeft laten weten dat de bussen donderdag niet meer de weg op gaan. De meeste scholen zijn gesloten. De politie adviseert mensen, die de weg niet op hoeven, om thuis te blijven. Ook het scheepvaartverkeer ondervindt ernstige hinder van het winterweer.
Greetz/.. | Gewijzigd: 17 december 2009, 15:34 uur, door wiggelrode
Zonet achter m'n huis, in stad Groningen, even het meetlint erbij gepakt: 21cm. en het sneeuwt nog keihard door, jachtsneeuw nu, en het is geen moment droog geweest... Ongelooflijk... Ik herinner me nog maar nauwelijks zo'n pak (minstens 10 jaar terug denk ik), laat staan dat die binnen 24uur valt. Geweldig, geweldig, geweldig. | Gewijzigd: 17 december 2009, 15:33 uur, door Richardus