In Belgisch Limburg hebben we echter helemaal geen geluk. Nog geen ééén vlok gevallen, en het ziet er niet goed uit, want die slurf over Vlaanderen trekt precies naar Nederland...
Kan iemand mij vertellen of er nog iets inzit voor deze week voor de streek rond Hasselt???
1 question:
Morgen hebben we kerstbal op onze dansschool en het zou natuurlijk geweldig zijn als er 's avonds sneeuw ligt.
Wie o wie kan mij vertellen of dat we dat kunnen verwachten.
1 question:
Morgen hebben we kerstbal op onze dansschool en het zou natuurlijk geweldig zijn als er 's avonds sneeuw ligt.
Wie o wie kan mij vertellen of dat we dat kunnen verwachten.
Ik kan je dat wel vertellen hoor maar dat doe ik lekker niet Wacht eerst de volgende run af en de sneeuwkaarten voor morgen
Ja het sneeuwt hier ook hoor, maar wat heb je eraan als het smelt
Maar ik denk wel dat de temp zo gaat zakken dus er is nog hoop! Toch?
Oee Jan, nu maak je me het wel spannend hoor. Ik wacht af Hoelaat verwacht je die
Maar ik denk wel dat de temp zo gaat zakken dus er is nog hoop! Toch?
Ik snap niet dat de sneeuw kan smelten met deze temperaturen
Ik neem mijn woorden terug, er ligt momenteel al 5 cm!!! Vooral het laatste uur is er zeker 4 cm gevallen.
Ondertussen wel vijf denk ik..
Hier ook geen dikke vlokken, is dat alleen plaatselijk boven Heerhugowaard ofzo?
Haha, 4 kilometer verderop sneeuwt het gewoon kleine vlokjes, en ook niet echt hard..
hier lekker veel sneeuw, grote vlokken. ben wel nieuwsschierig hoelang dit duurt?????? iemand
moet morgenochtend vroeg naar amsterdam namelijk! er ligt ongeveer 6 á10 cm oop de auto
groetjes marieke uit een winters winkel
Ja Jan echt het smelt... Want het sneeuwt hier nu al sinds 09:00 vanochtend maar er ligt met pijn en moeite 1cm
Veel collega's zijn alweer naar huis, alleen de fietsers zijn over. A7 Heerenveen-Groningen slecht begaanbaar, treinen vallen uit, bussen rijden niet, basisscholen en voortgezet onderwijs zijn vandaag en morgen dicht, GSM-netwerk rammelt, auto zitten vast (okee eentje expres ) ...
Hoe doen die Scandinaviërs dat!!!