Bah daar zit ik dan al twee dagen voor naar buiten te staren, heb er een paar las ogen aan over gehouden
Dat werd ook voorspeld voor deze regio.. De sneeuw gata nu weer afbuigen richting het Westen.
Ik ben er blij mee! Kan gewoon rustig naar huis rijden straks:)
Frustrerend... | Gewijzigd: 17 december 2009, 13:27 uur, door harmenst
Nu nog even voor de kerst wat de weermensen praten al weer over en groene kerst. nou die wordt mooi wit.
Nou, geloof me. Er ligt lokaal al bijna een halve meter sneeuw, en die zal met de kerst echt niet ineens weg zijn
Omdat het heel moeilijk is om een verwachting te maken aan de hand van deze sneeuwstoring. zo'n eigenwijze storing heb ik zelden meegemaakt, ook ik zit hier (Haarlem) nog te wachten op sneeuw. Er is hoogstens 1 á 2 centimeter gevallen
Momenteel sneeuw in Hengelo Ov. fijntjes maar toch iets.
Morgenavond dus naar Haaksbergen, en een plekje zoeken dicht bij de koek en sopie tent.
Momenteel (zullen er wel weer iets meer zijn terwijl ik dit typ) is het topic (deel 1,2 en 3) 104.999 keer bekeken en er zijn in totaal 2578 reacties geplaatst!! Echt geweldig. Wij hopen ook het 4000 lid te kunnen verwelkomen op onweer-online voor 31 december. Ik hoop dat het laatste gaat lukken want dat zou helemaal geweldig zijn. O ja, gisteren ook weer een nieuw record neergezet op het forum wat betreft bezoekers. Helaas kon de server het niet meer aan anders hadden het er veel meer geweest. Nu staat het record op 1604. Het oude record was 1575 en dat was op 25 mei 2009. Kortom wij (onweer-online) zijn erg goed bezig en daarvoor willen wij alle leden bedanken voor deze records.
Met vriendelijke groet,
De crew van onweer-online