Die hele krul op de radarbeelden is een zogenaamde backband-occlusie, die gaat nog door met "krullen", dus een draaiende beweging zoals je nu al ziet, en trekt ook nog een keer naar zuid-west, dus alles ten zuidwesten van die krul/band krijgt nog een pak sneeuw
zie de kaartjes hierboven van Jan, had ik wat laat gezien lol.. dank je wel Jan, duidelijker kan niet | Gewijzigd: 17 december 2009, 10:48 uur, door stratocumulus
Die hele krul op de radarbeelden is een zogenaamde backband-occlusie, die gaat nog door met "krullen", dus een draaiende beweging zoals je nu al ziet, en trekt ook nog een keer naar zuid-west, dus allen ten zuidwesten van die krul/band krijgt nog een pak sneeuw
Moet die nog even een flink stuk harder gaan krullen, hebben we dalijk een sneeuw tornado
Maar ondertussen ook veel sneeuwpret voor degenen in het Noorden.
vergeet het maar stadsgenoot we pissen deze reist naast het potje
we krijgen niets mischien schamp schot kijk ff naar het plaatje..
we liggen te zeer ver naar het zuidoosten .
we hadden in duitsland een front moeten krijgen dan was het goed.
had het graag voor je anders gehoopt maar ik zou zeggen vrag het aan Jan hij weet het wel.
Nu gaat ik eerst effe de omgeving verkennen met de fiets voor eventuele mooie winterse plaatjes!
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
maar nu @ KNMI:
Vrijdag zijn er wolkenvelden en in de middag nadert van over Duitsland een volgende storing met af en toe sneeuw, maar minder dan we vandaag meemaken. De middagtemperatuur ligt rond -2 graden, alleen het in Waddengebied kan het enkele graden boven nul worden. Er staat een zwakke, aan de kust matige noord- tot noordoostenwind.