Ik meldde net 18 cm sneeuw hier maar daar gaat nog wat bij vallen hoor.
Toen ik vanochtend mijn rondje door het plantsoen liep om foto's te maken sneeuwde het constant, maar vrij fijne vlokjes en niet heel hard.
Nu ik voor m'n raam naar buiten zit te kijken, zie ik dat het harder is gaan sneeuwen en ook nog eens van die prachtige dikke vlokken.
Auto's komen de straat bijna niet in of uit omdat een of andere slimmerik van de gemeente ooit heeft besloten de stoep door te laten lopen waardoor de auto's de stoep als een soort vluchtheuvel moeten nemen om van of naar de Noorderstationstraat te komen.
Mensen lopen met de fiets aan de hand of fietsen met af en toe een voetje aan de grond voorbij.
Ik heb zelfs al iemand op ski's voorbij zien komen
Geweldig dit. | Gewijzigd: 17 december 2009, 08:58 uur, door stef-c
Ik vrees van niet...
het verkeer heeft hier een boel last en de bussen rijden niet.
kinderen gaan op de slee naar school.
heb net de stoep geveegd maar kan haast welweer beginnen
piet paulusma verwacht nog 8 tot 12 centimeter drbij tot morgenvroeg zegt hij net op de friese radio
Hier zelfde verhaal. sneeuwt hier al vanaf gisteravond rond 20 uur. dit is genieten.
Meetlint toont nu nog 29 centimeter maar ik ben vanaf 6 uur wakker (ijsvrij van school! jeuuuuh!) en het sneeuwt aan één stuk door dus daar komt nog wel wat bij!
Dit is minder voor het ijs maarja dit is ook leuk, genieten met kleine buurjongentjes à 2/3 jaar oud!
Hmm dan woon jij in een ander deel van Eindhoven want het is nu 9.18 en nu beginnen hier de eerste vlokken te vallen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Oeps in blijdschap heb ik weer eens een foutje gemaakt, beheer kunt u eventjes mijn domme dingen over het hoofd zien en eventjes werk verrichten...
Ik hoorde net GIEL op 3fm en die zei dat hij een beetje stoned werd van die vlokjes, ik blijkbaar ook. | Gewijzigd: 17 december 2009, 09:25 uur, door Kevin