De reis tot en met Dordrecht verliep soepel. Ik stond al om 14:10 uur in Dordrecht. Veel te vroeg, aangezien ik om 15:00 pas een gesprek heb. Toch maar gewoon gelijk op de bus wachten. Je kan er maar alvast zijn. Wachten kan bij VolkerRail ook. Gelijk maar even naar het informatieloket gelopen om te vragen of ik echt bij de juiste halte stond. Het stationsgebied in Dordrecht ligt helemaal overhoop door werkzaamheden waardoor er 3 haltes op verschillende plekken zijn waar je moet instappen. Troela bij het infoloket wist me chagarijnig te vertellen dat ik inderdaad bij de juiste halte stond. Mooi zo, dan kan er echt niets meer mis gaan...
Ik zou in eerste instantie de bus van 14:27 pakken, maar doordat ik zo vroeg in Dordrecht was kon ik ook de bus van 14:18 pakken. Om 14:25 was er nog steeds geen bus te bekennen. Het digitale informatiebord was weer eens defect dus ik kon niet kijken of die vertraging had. Ach, maakt verder ook niet uit. Dan maar gewoon met de bus van 14:27.
Om 14:35 nog steeds geen bus.. Ik begin enigzins zenuwachtig te worden, maar arriva heeft wel vaker vertraging. Ik hoef nog maar 12 min in de bus te zitten dus er is nog tijd zat.
Tien over half, geen bus. 14:45 nog steeds geen bus. Ik besluit maar weer is te informeren bij het informatieloket. Chagarijnige troela was nog steeds aanwezig. "Ja er is een vertraging gemeld maar hoeveel die vertraagd is weet ik niet. Het zou best eens kunnen dat de bus is uitgevallen, dus je moet gewoon nog maar even wachten" Ja hoor ik wacht nog wel even. Ik sta toch al bijna 3 kwartier in de vrieskou te wachten, dus dat kan er ook nog wel bij.
Om 14:55 nog steeds geen bus te bekennen. De rit duurt 12 minuten waardoor ik mijn afspraak niet meer ga halen. Ik bel VolkerRail op om te zeggen dat ik 15:00 niet meer ga halen en dat de bus gewoon niet rijd. Om 15:08 neem ik de bus weer naar huis, boos en teleurgesteld.
Geen stagegesprek, geen stageplaats.
Bedankt Arriva voor jullie geweldige informatievoorziening, voor jullie vriendelijke personeel, voor de verkoudheid die ik door het lange wachten heb gekregen en boven alles: Bedankt voor jullie strakke dienstregeling.
Fijn dat jullie zo goed zijn in falen...
Een echt bedankje gaat uit naar VolkerRail. In Januari mag ik namelijk alsnog op gesprek komen. Eén ding is zeker: de bus zal die dag zonder mij rijden. | Gewijzigd: 16 december 2009, 19:42 uur, door Narmolanya
Dit had ik tot augustus ook met Connexxion haaglanden.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.