schuttingrand bij vriendin
bevroren blad
tussen de middag-mooi lucht
rond 14.00 weer zo'n mooie lucht...
onze prive ijsbaan in wording met oppasser...
[attachment=28558:Afbeeldi...422klein.JPG]
Spinneweb...
[attachment=28559:Afbeeldi...431klein.JPG]
spinnewebben...
[attachment=28560:Afbeeldi...432klein.JPG]
| Gewijzigd: 15 december 2009, 19:19 uur, door anirnith
Citaat van Richardus, dinsdag 15 december 2009, 20:00 uur Wauw, vooral die eerste plaatjes zijn weergaloos mooi! Heb je niet toevallig ook die surreëel vurige zonsondergang gefotografeerd?
nee... heb het niet op de foto staan maar er wel heel erg van genoten... was een mezeballen-flat (zal straks wel een foto maken en plaatsen grinn) aan het maken en was bijna klaar maar moest opschieten anders zou het te donker zijn... dus had ff geen tijd... maar heb het wel gezien...
"surreëel vurig" is een hel goeie beschrijving want dat was het inderdaad... | Gewijzigd: 16 december 2009, 08:04 uur, door anirnith
ik zal morgen eens de warme jas aantrekken en foto's gaan maken in het Noorderplantsoen.
dat is hier praktisch om de hoek.
dan zit je lekker in de stad dus... kom maar op met die mooie foto's uit het plantsoen... ik zit in Bejium...
ik heb alleen al drie pakken pasta gekookt om pasta salade te maken en dus een hele grote pan vol gekookte pasta voor een hele klas en aanverwanten... iemand nog een leuk ideetje voor een lekker makkelijk recept extra grinn hahaha