Maar als je mij niet geloofd luister eens RTV-NOORD En maak mij niet uit voor een Sensatiebericht melder!!!!!
Ik kan het niet helpen dat jullie niks hebben.
Goeiemorgen beste mensen,
Ik kan het beamen dat het hier allemaal heel mooi lijkt...maar ook dat het een chaos is. Nieuwsmedia meld inderdaad sneeuwduinen en andere winterse ''ongemakken''.
Ben er vanacht nog uit geweest
We gaan, moeten naar de gyn. in Sneek.
nounou tis 10 cm in Workum hoor..:P | Gewijzigd: 17 december 2009, 07:51 uur, door JPP
Maar als je mij niet geloofd luister eens RTV-NOORD En maak mij niet uit voor een Sensatiebericht melder!!!!!
Ik kan het niet helpen dat jullie niks hebben.
Het heeft gisteren duidelijk op Guidance gestaan van het KNMI. Ik heb het hier nog geplaatst dat er in het noorden sneeuwjachten konden voor gaan komen. Dus ik geloof je wel.
WeatherServices
Gemiddeld 30cm plaatsen met 50cm en duinen van 1,50mtr het openbaar leven aan vervoer kompleet stil. ook scholen dicht. vooral het westerkwartier is zwaar getroffen en het sneeuwt maar door.
Het front hangt hier al 14 uur boven de provincie met sneeuw en nog eens sneeuw.
Volgens RTVNoord is het een chaos in de provincie. De sneeuwruimers kunnen maar met moeite de snelwegen schoon krijgen.
Ja...een hoop ellende maar aan de andere kant levert het echt een schitterend plaatje op natuurlijk. Veel kinderen zullen blij zijn als ze wakker worden
Het sneeuwt maar door en door en door !! | Gewijzigd: 17 december 2009, 08:00 uur, door H. Kootstra
Helaas kan ik geen foto,s laten zien. maar spoedig zullen ze op onderstaande link te zien zijn trouwens kun je daar ook via de stream luisteren.
http://www.rtvnoord.nl/home/indexwm.asp
http://www.rtvnoord.nl/home/indexwm.asp
Kee dank je wel!
ik hoor graag van Jan wat de nieuwe kaarten zijn...ik heb zelf nu geen tijd om ze op te zoeken.
JPP
Ik ben vannacht gewoon paar keer wakker geworden om te kijken of het al mooi wit was, maar helaas.
1 voordeel heb ik wel. Ik ben vrij en nu is iedereen zowat naar het werk zodat het straks mooi egaal wit is omdat bijna niemand er meer doorheen hoeft
Laat maar vallen al die sneeuw!!!! :D:D
Hier bij ons behoorlijk sneeuw, super gezicht, zal zo even wat fotos maken, mensen blijven hier thuis, we kunnen niet de op/afrit af. Enkele ouders nu met kinderen op de slee.
Geweldig gezicht. Wij zitten dus net in die lijn waar erg veel valt.
Let it snow..... Let it snow.