Je weet nooit óf er sneeuw valt, waar het valt, hoeveel er valt.
De beste verwachtingen van Jan kwamen niet op lokaal 30cm uit. maar gemiddels 10 cm
dat klopt natuurlijk redelijk goed in vergelijking met andere weermannen/vrouwen. maar zo exact als men het wil hebben lukt nooit met sneeuw!
dat wou ik even kwijt.
fijne sneeuwdag (bijna) allemaal
JPP
MAAR, geen angst! er komt nog meer
Nog veel meer sneeuw – sneeuwjacht en sneeuwduinen
Grote delen van ons land hebben te maken met grote overlast door sneeuw en sneeuwval. Met name een strook over het midden van het land en vooral het noorden zijn getroffen door zware sneeuwval. Nog altijd valt er in die gebieden sneeuw. Dit sneeuwgebied activeert de komende uren vanuit het noordoosten. Vooral het westen van Groningen en het oosten van Friesland hebben grote overlast. Het openbaar vervoer ligt vrijwel geheel plat en scholen zijn gesloten.
De politie in Friesland raad mensen aan niet de straat op te gaan indien dit niet strikt noodzakelijk is.
Het activerende sneeuwgebied boven het noordoosten zal in de loop van de dag langzaam afzakken naar het zuidwesten en ik verwacht dan in heel het land een nieuw pak sneeuw. het zal pas avond of nacht zijn voor het zuiden van het land droog zal worden.
Daarbij trekt de wind aan, uit het oosten tot zuidoosten. De temperatuur blijft de hele dag onder het vriespunt en de gevoelstemperatuur ligt vanmiddag rond de -10 graden.
De hele dag zal er grote overlast zijn voor het verkeer door sneeuwval en later vandaag ook door sneeuwjacht en sneeuwduinen!
Ik verwacht dat er vandaag tussen de 5- en 15 centimeter verse sneeuw gaat vallen.
Nog helemaal niks..
Ik gun het jullie allemaal van harte... maar blaas hier ook ff 5 cm naar toe.
wreed voor de kids om het anders te zien op tv..
jaah als ik t kon zou ik t doen voor je kids!
t is zonde maar t is pas t begin ze voorspellen nog meer sneeuw de komende dagen dus maak je niet ruk!!!
t is zonde maar t is pas t begin ze voorspellen nog meer sneeuw de komende dagen dus maak je niet ruk!!!
Inderdaad komt nog meer dan genoeg aan!!
--2.5gr
Sneeuwjacht en sterke duinvormingen.
Greetz/
Sensatiebericht, want + 50 cm? Ik dacht het niet en sneeuwjacht? Waar is de wind die nodig is voor sneeuwjacht?
WeatherServices
WeatherServices
Wat sensatie?? Ik zou Guidance vaker lezen als ik jou was Groningen 33cm sneeuw
WeatherServices
Sensatiebericht jij durft wel er worden zelfs duinen gemeld van 1,50mtr en wel degelijk sneeuwjachten want het waait hier behoorlijk/
Maar als je mij niet geloofd luister eens RTV-NOORD En maak mij niet uit voor een Sensatiebericht melder!!!!!
Ik kan het niet helpen dat jullie niks hebben.