LOL zeker in Snow-World dan, want hier miezert het + 1,9 gr
Geen idee of het even tussendoor kan, maar wil me graag toch even een beetje voorstellen.
[Hoi Alfa156; welkom op het forum en leuk dat je nu mee reageert! Leuke intro! ]
De sneeuwzone gaat nog steeds erg langzaam, nog nooit zo langzaam een bui zien gaan via buienradar. Maar het zal vannacht vast nog gaan sneeuwen hier als ik het zo zie. En dan zal het vast lang blijven sneeuwen met die lage snelheid.
Ben nu echt moet van het lantaarnpaalstaren dus ga maar eens ooglid-staren en mijn dekbed van dichtbij bekijken. Morgen gezond weer op, met hopelijk een dik wit tapijt~!
Gutennacht freunden, es wird zeit...
Nou veel succes brr zal als ik jou was eerder vertrekke dan.
Inmidels al 6 cm:S en sneeuwt doodleuk door:D:D
supers geweldig dit heerlijk winter weer:D
Wel lekker afgekoeld overigens...we tikken de -5 aan hier. | Gewijzigd: 17 december 2009, 04:05 uur, door Rutte31
Op de wegen in Friesland ligt veel sneeuw. Er ligt een dik pak van zeker 30 centimeter. Zowel op lokale wegen als op de snelwegen heeft het verkeer last van sneeuw en gladheid.
Volgens de politie moeten vooral vrachtwagenbestuurders goed uitkijken.
Bij Bolsward en Friesepalen zijn twee vrachtauto's geschaard. De chauffeurs kwamen met de schrik vrij.
Rijkswaterstaat is bezig om de sneeuw zo veel mogelijk op te ruimen en heeft daarvoor 16 sneeuwschuivers ingezet. Op sommige plekken ligt de sneeuw tot aan de vangrail.
Bron rtl.nl
Zo nou als dat hier ook komt:D:P
| Gewijzigd: 17 december 2009, 04:17 uur, door mc-markie