Wij hebben hier rond 13u ook hele kleine sneeuwsnippertjes gehad. Nu is het over. Maar ik verwacht nog meer...
Het is hier niet warmer geweest dan -3°C vandaag.
Ongelooflijk hoeveel postings er gebeurd zijn, kan het amper bijhouden met lezen. En welkom aan alle nieuwe mensen op O-O !!!
Nog altijd een witte kerst, is wat we erbij wensen
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Die buien op buienradar gaan ook zoooooo traag. Maar ja, dan blijft het natuurlijk wel lekker hangen.
En ach, ik teer nog steeds op een halve meter sneeuw van bijna 5 jaar geleden hier in Friesland.
DAT was pas sneeuw ja.
Foto's van toen:
Kijk vooral hoe dik die plak op de containers is...
Autorijden konden we wel vergeten, deze jongen heb ik een paar dagen later pas kunnen uitgraven...
Wintersch!
Koerier zat muurvast met zijn busje, die kon niks meer...
Vanuit mijn werkplek zag ik dit plein waar ze 's middags een schans hadden gebouwd en daar achter een 4x4 jeep overheen gingen skiien...
DAT WILLEN WE!!!
Ik kom momenteel uit op 1913 reacties (deel 1 en 2) en 66244 bezichtigingen. De reacties is een absoluut record en voor bezichtigingen zitten we er ook niet ver vandaan.
Ik kom momenteel uit op 1913 reacties (deel 1 en 2) en 66244 bezichtigingen. De reacties is een absoluut record en voor bezichtigingen zitten we er ook niet ver vandaan.
Mooi Jan, das ook leuk!
Zou wat wezen als we morgen ook zo wakker mochten worden. Helaas is het dan alleen wel een normale werkdag waardoor niet iedereen er van kan genieten.
Hier schijnt het zonnetje momenteel nog steeds, weinig bewolking te ontdekken. We wachten af... | Gewijzigd: 16 december 2009, 15:22 uur, door martYn
Foto's van toen:
Vanuit mijn werkplek zag ik dit plein waar ze 's middags een schans hadden gebouwd en daar achter een 4x4 jeep overheen gingen skiien...
DAT WILLEN WE!!!
Oh dat was echt super!! Echt fantastisch, was ook zo raar.... iedereen was om half 7 buiten, de sneeuw leek licht te geven en er hing een super sfeer. Beetje oud & nieuw achtig idee.
Kon met geen mogelijkheid naar mijn werk in LWD ( oh wat erg... )
Jan, ik ben benieuwd naar de runs!
Ik hoop nog steeds op sneeuw, we gaan zo naar de Welkoop om een slee te halen