Het is hier momenteel -0.9 graden.
tegen de auto's op de achtergrond is het goed te zien hoor!
Niet te geloven dat een officieel weerinstituut niet in staat is om een betrouwbare weerverwachting op te stellen.
Ik verwacht helemaal niet dat ze het weer over twee weken goed hebben, maar op de dag zelf of de volgende dag moet er toch wel iets beters te produceren zijn.
Klik de KNMI link:
http://www.knmi.nl/cms/content/74177/sneeuwdagen
Greetz/..
WeatherServices + de eerste sneeuw is gevallen in West-Vlaanderen (Tielt)
Nee joh, misschien vanavond wel. Ik heb ff bij weerplaza gekeken voor je en daar zeggen ze vanaf 18.00 uur sneeuw in Rotterdam. En dat kan wel kloppen hoor. Ik woon zo'n half uurtje , 3 kwartier rijden van Rotterdam.
Dus we houden moed !!
Niet te geloven dat een officieel weerinstituut niet in staat is om een betrouwbare weerverwachting op te stellen.
Ik verwacht helemaal niet dat ze het weer over twee weken goed hebben, maar op de dag zelf of de volgende dag moet er toch wel iets beters te produceren zijn.
Klik de KNMI link:
http://www.knmi.nl/cms/content/74177/sneeuwdagen
Wat gewoon een nieuwsoverzicht is, die nog niet eens actueel was omdat er op dat moment nog geen sneeuw viel.
Als je hier kijkt:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...ngen/index.html
Dan zie je gewoon wat men voorspelt, en ook waar in het land.
Dus we houden moed !!
Ja, natuurlijk hou ik de moed erin, maar ik ben zo bang dat het weer op een fiasco uitloopt. Vandaar dat ik op het slechste ben voorbereid
WeatherServices + de eerste sneeuw is gevallen in West-Vlaanderen (Tielt)
Lijkt op de buienradar iets te ontsaan in de omgeving van Hasselt
Ja dat zijn we wel gewend dat dat moet in Nederland.... Maar ik heb er deze keer een goed gevoel over.
En wie het laatst lacht.....
Wij krijgen ons portie gewoon wat later.
Op de dag zelf notabene, dat ze weten dat het droge sneeuw zal zijn.
Waar slaat die voorzichtigheid op?
Ik blijf lekker bij o-o, en niet bij het KNMI of Meteo Consult. Slappe praat allemaal. | Gewijzigd: 16 december 2009, 12:46 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
De sneeuw kan voor grote overlast zorgen in het verkeer, beginnend bij de aankomende avondspits. Woensdagmiddag valt er al sneeuw in de gebieden boven de rivieren. In de avond valt er sneeuw in het Noorden en Westen, maar de meeste sneeuw valt in het Noorden (tot 5 cm.).
Woensdagnacht is er sprake van matige tot plaatselijk zware sneeuwval in het hele Westen en Noorden. In het binnenland valt minder sneeuw, maar ook daar kan een paar centimeter vallen.
Donderdag is er ook sprake van matige tot zware sneeuwval, die geleidelijk minder wordt in de middag. Tot vrijdagochtend kan er 10 tot 20 cm. sneeuw vallen.
Vrijdag en zaterdag valt er ook geregeld nog sneeuw met in nacht van vrijdag op zaterdag matige tot mogelijk strenge vorst.