Heb de laatste runs van GFS zo eens naast elkaar gezet, en wordt vanaf die woensdag 23Dec alleen maar warmer...
Denk dat de winterpret van zeer korte duur zal worden volgens de kaartjes....
Zeker weten doen we nog niets, maar wat zeg jij jan ???? al enig idee wat jouw vooruitzicht voorspeld ???
Of zit ik er helemaal naast.... | Gewijzigd: 15 december 2009, 22:41 uur, door mbouman
Heb de laatste runs van GFS zo eens naast elkaar gezet, en wordt vanaf die woensdag 23Dec alleen maar warmer...
Zeker weten doen we nog niets, maar wat zeg jij jan ???? al enig idee wat jou vooruitzicht voorspeld ???
Of zit ik er helemaal naast....
Ik ga nu nog niet naar de kerst kijken. 1 kleine verandering heeft al grote gevolgen. Het duurt nog 5 dagen en we kunnen eerst gaan genieten van deze koude periode
En dat rond dit tijdstip.
Misschien is slapen zo'n gek idee nog niet, des te sneller is het morgen.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Als ik de kaartjes goed lees, krijgen wij morgen tussen 9 uur ochtend en 24 uur, een beste lading sneeuw hier.. (de bilt)
lijkt me wel gezellig een keer weer sneeuw!
Dat is opzich al lang geleden (en bijzonder ook) dat dat kon in december. | Gewijzigd: 15 december 2009, 22:45 uur, door Wolkje7
Velp 2018:
Velp 2017:
Zeker weten doen we nog niets, maar wat zeg jij jan ???? al enig idee wat jou vooruitzicht voorspeld ???
Of zit ik er helemaal naast....
Ik zeg al zoo vaak: kijk niet meer van 3 a 5 dagen vooruit!!!! Het brengt alleen maar teleurstelling enzo! Je ziet zelf toch ook wel dat iedere run weer anders is op langere termijn? Ik snap niet waarom jullie daarnaar kijken... T is allemaal maar 1 grote gok met die 14 dagen verwachting.
kijk eerst naar morgen en overmorgen zou ik zeggen. En voorzichtig een kijkje naar het weekend. En na het weekend? Nee niet naar kijken! Is misschien 10 % van waar. De run voor volgende week is morgen toch weer anders. LET op mijn woorden.
mvg Jewaitit
Dat is opzich al lang geleden (en bijzonder ook) dat dat kon in december.
Zo is het wolkje De kerstsfeer hangt er toch al, een pak sneeuw kan dat alleen maar compleet maken.
:P donderdagmorgen zal er een laagje sneeuw liggen die dezelfde dag weer zal smelten, zoals we het altijd ervaren.het probleem is dat we op het weerbericht op tv nooit een directe weervoorspelling krijgen voor ons gebied.meestal moeten we het gemiddelde nemen van het centrum en de kust van ons land.het weer hier is altijd oersaai.Moet het nu zijn dat ik juist van extremen hou:p
| Gewijzigd: 15 december 2009, 22:55 uur, door Wolkje7
Velp 2018:
Velp 2017: