Valt mijn woonplaats onder Zeeland of niet? (ben geen topografische ster nl...)
Halsteren ligt in Noord Brabant.
Als halsteren in noord braband ligt, dan legt het toch niet in zeeland?
Tholen is zeeland...
Ik vroeg het meer omdat ik anders niet weet naar welke voorspellingen ik kan kijken. Bij de kust of in het binnenland.
waar kijk jij naar in Tholen S, welke voorspellingen
Dat is een heel handige theorie, want in principe kan je dan alles als "na 5 december" beschouwen. En als het dus het jaar erop in november sneeuwt kan je nog steeds zeggen dat jouw theorie klopt
Beetje hetzelfde idee dat een weerman zou zeggen: Morgen wordt het tussen de -10 en +10 graden, met mogelijk een winterse bui, maar het zou ook kunnen regenen en de zon komt mogelijk ook tevoorschijn.
Heb even gekeken waar Halsteren ligt. En zou toch zeker eerder naar voorspellingen bij kust dan binnenland gaan kijken.
gr marcuz
Zeeland: 0 tot 3 centimeter (sorry Zeeland)
Waddeneilanden: 3 tot 4 centimeter
Zuidholland/Noordholland/Friesland: 4 tot 8 centimeter
Groningen/Drente/Overijssel/Flevoland: 5 tot 12 centimeter
Utrecht/Gelderland/Noord Brabant/Limburg: 3 tot 15 centimeter | Gewijzigd: 15 december 2009, 15:42 uur, door just0408
Het beste is de info hier te volgen, maar anders zijn er vele sites, wordt hier ook regelmatig naar verwezen... een voorbeeld is weeronline
De komende dagen keert donderdag/vrijdag de koude continentale lucht weer terug (winden uit het oosten tot noordoosten) met in de nacht en ochtend op veel plaatsen matige vorst. Van zondag af enkele dagen minder koud weer (ruim boven nul aan zee) door een van de Noorse Zee naar de Noordzee koersend lagedrukgebied. De wind is dan aanlandig en trekt tijdelijk aan tot wellicht krachtig aan de kust. Verder kans op winterse buien.
Jan visser
Zeeland: 0 tot 3 centimeter (sorry Zeeland)
Waddeneilanden: 3 tot 4 centimeter
Zuidholland/Noordholland/Friesland: 4 tot 8 centimeter
Groningen/Drente/Overijssel/Flevoland: 5 tot 12 centimeter
Utrecht/Gelderland/Noord Brabant/Limburg: 3 tot 15 centimeter
zo kan ik ook voorspellingen maken zeg 3 tot 15 cm zeg dan gewoon niks