edit: Ik had het over de reactie boven de runs.. de runs zijn buitengewoon bagger Maar het zal ongetwijfeld nog 8 keer veranderen! | Gewijzigd: 14 december 2009, 23:47 uur, door Anne.
WeatherServices
Even een vraag, waar haal jij vandaan dat de nieuwe run goed is??
ik heb toch echt ruim 10 graden met kerst staan
ik heb toch echt ruim 10 graden met kerst staan
Nou dat was de winter, ik doe met kerst m`n kortebroek aan
Ik betwijfel of dit helemaal klopt, de winter is bijna helemaal weg uit europa. | Gewijzigd: 15 december 2009, 00:02 uur, door Zippy79
Als dat niet het geval is dan wordt het kortenbroekenweer. Lijkt mij toch niet in de winter.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Het vriest dat het kraakt nu buiten en die nemen ze ons niet meer af!
Inderdaad, dit hebben we, en daar durfden we goed een week geleden nog niet eens over te dromen.
Die lange termijnvoorspelling is gewoon koffiedik kijken op dit moment, alles is mogelijk, en daarbij, als je die laatste kaartjes zou moeten geloven zou vrijwel geheel centraal Europa op een gegeven moment binnen 3 dagen vorstvrij moeten zijn. Lijkt me niet echt realistisch, ook al zou er verzachting komen.
By the way, ik heb 't over die Europese temperatuurkaartjes, niet over de afbeelding hierboven. | Gewijzigd: 15 december 2009, 01:24 uur, door Rutte31
De 18 / 00:00 run zijn voor mij goed inderdaad. Nu voorspellen tot de Kerst is redelijk 'bullshit'.. Ik vind de GFS goed voor de komende week en het weekend, daarna kijk ik nog niet.
Met dank, WeatherServices | Gewijzigd: 15 december 2009, 06:59 uur, door WeatherService