Dat is zeker een 'lichtpuntje'!
Na de dramatische kerstdagen van mijn familie vroeger heb ik voor de rest van mijn leven genoeg van dit 'feest'.
Stef-c
Hoal kop der veur
Kommer en kwel is nooit leuk. Wens je sterkte!!
Groetje,s
het kindeke jezus vasttapen om te voorkomen dat ie rondvliegt is nooit grappig !!
uhhhhmmm hij gaat vast een dezer dagen met kribbe en al door de kamer *zucht* iemand nog een idee om de boel, zonder al te definitief te worden, in de herberg te houden?
dacht zelf aan purrrr of secondelijnm maar de boom staat op de speeltafel van de kids en een heel jaar zo'n nepboomstandaard op de tafel.... lijkt me niet echt fijn knutselen, legoen en tekenen hahaha
zie heel wat leuke en mooie plaatjes voorbij komen! veel mensen dus al in Kerst-stemming... nu nog beetje sneeuw en flink wat vorst zodat we weer een prive ijsbaan zoals vorig jaar voor de deur hadden en we zijn er helemaal klaar voor...
dit jaar geen boom binnen ivm. de box van de kleine, staat namelijk anders wel erg vol binnen !!
mocht ik ooit nog eens lekker in de centjes zitten koop ik een groot vrijstaand huis en wil dan ook zoiets als onderstaande filmpjes , uiteraard zijn jullie allemaal dan van harte welkom voor en kerstborrel!!
groetjes Ruk.
als we dan toch gezellig moeten doen...
dan wil ik jullie deze niet onthouden.
http://www.youtube.com/watch?v=rmgf60CI_ks
Christmas lights
Op de koop toe heb ik heel de namiddag druk op zoek geweest naar mijn lampjes. Nergens te bespeuren. Heb er nu nieuwe gaan halen. Ik durf wedden dat als mijn boom klaar is de lampjes van vorig jaar opeens te voorschijn komen.
Nog effe een vraagje. Die nieuwe lampjes van me zijn zo van die LED lampjes. Je koopt een transfo en kan er dan slierten met lichtjes aan hangen. De man van de winkel zei me dat ik zeker 7 van die slierten aan de transfo kon hangen.
Nu doe ik die doosjes open en wat staat er in de gebruiksaanwijzing? Max 15 W en die slierten zijn 6 W/stuk.
Wat moet ik nu geloven? Die man of de gebruiksaanwijzing. Ik wil zeker geen boom in vuur en vlam.
Gelukkig heb ik hem zelf niet hoeven optuigen.
Die man ik ik 2 weken geleden met die heerlijke wind een een bakje op 360 meter hoogte heb zien hangen,
heb ik veel respect voor!
Nu doe ik die doosjes open en wat staat er in de gebruiksaanwijzing? Max 15 W en die slierten zijn 6 W/stuk.
Wat moet ik nu geloven? Die man of de gebruiksaanwijzing. Ik wil zeker geen boom in vuur en vlam.
Zoals je gebruiksaanwijzing kun je er maar 2 strengels mee voeden.dus niet meer anders geraakt joun travo overbelast en zal doorsmelten. tevens worden die soort dingen altijd al vrij warm omdat ze minimaal overcap. hebben.dus altijd die soort peking travo,s in de gaten houden.
Greetz.
Tja een hele fabriek aan travo,s zelf gebruik ik daar een regelbare voeding voor van 0 -- 13,8v en 3000ma
kortsluiting bv. en word nooit warm. meenst alles wat aan electrisch omgezet in warmte is verlies aan stroom.
En hopelijk zijn ze daar op zondag open? koopzondag zeker?
Succes
Greetz.
kortsluiting bv. en word nooit warm. meenst alles wat aan electrisch omgezet in warmte is verlies aan stroom.
En hopelijk zijn ze daar op zondag open? koopzondag zeker?
Succes
Greetz.
Dit zou België niet zijn als de tuincentra's op zondag niet open zijn. Ik denk ook wel dat het morgen koopzondag is voor de feestdagen. Maar eigenlijk zijn dat de dagen dat je beter thuis blijft, véééél te druk.
de Grolsch boom
OH BEUGELBOOM OH BEUGELBOOM.............
iedereen alvast de beste wensen voor 2010 ,
groet,
SC
Deze boom staat niet bij jou,deze foto circuleert al een tijdje op het internet,maar het is een heerlijke boom,juist nu ik ook op dit moment een groen flesje uit het oosten des lande achterover sla. Prooooooooooost
hopelijk zijn ze nu niet te klein. ow en als het gelukt zou zijn .. niet letten op alle rommel want ik ben nog volop bezig lol
euh en voor jullie denken dat ik 6O-70 jaar oud ben ... ik ben er 27
:D
Onweersdagen: 0
ja dat klopt..... staat ook in de eerste zin hé '' i'd wish.....
verderop op pagina 1 staat wel een echte foto van mij
dus.
groet,
SC | Gewijzigd: 13 december 2009, 10:35 uur, door thijmco
verderop op pagina 1 staat wel een echte foto van mij
dus.
groet,
SC
Mijn oprechte excuses,mijn leesvermogen was gisteren niet zo geweldig.