Of het nou binnen of buiten is het maakt niet uit . Maak foto`s ervan en laat ze hier zien.
Ik hoop dat het een succes word.
grtzz. steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Edit: hier 2 straten verderop staat wel een huis helemaal in de kerstverlichting.. lol | Gewijzigd: 11 december 2009, 15:00 uur, door Sietse
De feestdagen dat ik wegvlucht naar een van de Waddeneilanden met laptop en warme kleren en een stapel dvd's om pas na nieuwjaar terug te keren.
Na de dramatische kerstdagen van mijn familie vroeger heb ik voor de rest van mijn leven genoeg van dit 'feest'.
Maar voor de mensen die er wel vrolijk van worden:
Prettige Kerstdagen en de beste wensen voor 2010.
wel een met bling bling en heul veul kleurtjes... en een kerststal van hout... ach ja heb drie kids rondrennen en drie katten dus heb ik het kindeke Jezus maar met tape vastgemaakt in de kribbe want die heeft hier de hele kamer al eens gezien... dusssss...
lol
het kindeke jezus vasttapen om te voorkomen dat ie rondvliegt is nooit grappig !!
dan hierbij ook maar een echte foto van mij........ niet de gehele boom maar een deel ervan .. ik vond em zo mooier
| Gewijzigd: 11 december 2009, 20:14 uur, door thijmco
De feestdagen dat ik wegvlucht naar een van de Waddeneilanden met laptop en warme kleren en een stapel dvd's om pas na nieuwjaar terug te keren.
Na de dramatische kerstdagen van mijn familie vroeger heb ik voor de rest van mijn leven genoeg van dit 'feest'.
Maar voor de mensen die er wel vrolijk van worden:
Prettige Kerstdagen en de beste wensen voor 2010.
Dat klinkt wel heel traumatisch ik wens je veel sterkte in de komende moeilijke periode.