Goedaardige buitenaardsen zijn aanwezig binnen de Aardse atmosfeer
Momenteel dwingen zij de agentschappen van de regeringen wereldwijd om de mensheid te bevrijden uit hun slavernij door middel van hun technologieën.
Het fenomeen dat zich gisteren afspeelde in Noorwegen was slechts een voorbeeld van hun kunnen door één enkele ET.
Etc. Etc. Etc.....
Ik kan zo pissed worden over dat kipzonderkop-gedrag, bah.
Citaat van DaOverclocker, donderdag 10 december 2009, 14:53 uur Wat een vertekend plaatje zeg.. ik dacht eerst wtf!!, blijkt het een foto te zijn met een sluitertijd van ~30 sec. Ja zo kan ik ook wel spectaculaire UFO foto's maken. Een maan die opkomt bijvoorbeeld
Das niet waar, want op de video die hierboven staat is ook een volledige spiraal te zien. | Gewijzigd: 10 december 2009, 14:57 uur, door Murphy
Over dit fenomeen denk ik dat het een zeer mooie lichtshow is van een hele felle schijnwerper/laser..
Wel een hele gave dan Je ziet ze hier ook vaak, maar dan in een stuk simpelere vorm
enfin, dat is wat ik denk dat het is.. Misschien zijn het toch de marsmannetjes!
Het mysterie van de vreemde lichtbol boven het noorden van Noorwegen is eindelijk opgelost. Zoals verwacht ging het niet om een sterrenkundig verschijnsel en moeten we het antwoord in Rusland zoeken. De Russen geven toe dat een test met een raket die nacht is foutgelopen.
Rusland heeft de rakettest een tijdje ontkend, hoewel Noorse bronnen wisten dat ze die nacht iets van plan waren. Officieel hebben de Russen nog steeds niet gemeld dat zij het vreemde licht boven Noorwegen veroorzaakt hebben, maar hun verdwaalde raket lijkt het enige logische antwoord. Het leverde een uniek spektakel met vuurwerk op voor het noorden van Scandinavië. Veel Noren telefoneerden in paniek naar het Meteorologisch Instituut voor meer uitleg.
De test met de raket in kwestie is al negen keer mislukt en dus dreigt het wapen nu te worden afgevoerd. In theorie zou de raket 8.000 kilometer kunnen afleggen en tien kernbommen voor verschillende doelen kunnen afvuren. De test van woensdag zou gelukkig wel zonder kernwapens gebeurd zijn en dus geen enkele schade veroorzaakt hebben. De Russen lieten beelden zien van wat er met de raket kan gebeuren als de lancering mislukt. De spiraalvormige beweging leek dan ook sterk op de lichtbol in het Noorse luchtruim.
©Hln
Verder gaan de geruchten van een verband met het wapenschild (even tech showen), de Nobelprijs ontvangst door Obama diezelfde avond e.d. tot connecties met CERN, binnenkomen van aliens uit een andere dimensie tot de speculatie over 'wie zal er in die nacht daar geboren zijn'? Jaja...
Sterk argument tegen een wapenproef (een van de velen): zou daar toestemming voor gegeven worden terwijl de wereldleiders relatief in de buurt zijn? Zou grote kans hebben verkeerd opgevat te worden ook. | Gewijzigd: 12 december 2009, 13:33 uur, door Richardus