Serious Request bestaat zes jaar en is inmiddels een begrip in Nederland. Ook dit jaar volgt BNN de jaarlijkse 3FM-actie voor het Rode Kruis weer op de voet. Patrick Lodiers en Sander Lantinga presenteren van 18 tot en met 24 december dagelijks het live tv-programma 'Serious Request' in de vooravond bij BNN op 3. Op donderdag 24 december van 19.30 tot 20.20 uur kunnen de kijkers tijdens de grote finale zien welk bedrag er is ingezameld en worden de dj's, na een week opgesloten te zijn geweest, bevrijd uit Het Glazen Huis.
Elke dertig seconden sterft er een kind aan malaria. 3FM Serious Request zamelt geld in voor het Rode Kruis om malaria te bestrijden door de verspreiding van malarianetten. Voor €15, - is een gezin 5 jaar beschermd tegen malaria! Kom hier zelf in actie, of steun een initiatief.
Nu lijkt het ons ook een leuk initiatief om met alle leden/gasten van onweer-online geld in te zamelen voor dit goede doel. Hiervoor openen wij een poll om te kijken hoe jullie er tegenover staan. De poll sluit volgende week woensdag (16-12-2009) Geef je reactie en ook welk nummer je willen horen als het eventueel doorgaat.
Met vriendelijke groet,
De crew van onweer-online. | Gewijzigd: 31 juli 2010, 16:46 uur, door MarkNL
* Radiohead - Street spirit *
http://www.youtube.com/watch?v=APLOFNMIabM&feature=fvst | Gewijzigd: 10 december 2009, 20:01 uur, door thijmco
Goede actie o-o!
Nadeel is dat je ook een poll moet houden over welk nummer bij de donatie gedraaid moet worden.
Persoonlijk heb ik een brede smaak, als het maar niet crowded house - weather with you wordt!!
Goede actie o-o!
Nadeel is dat je ook een poll moet houden over welk nummer bij de donatie gedraaid moet worden.
Persoonlijk heb ik een brede smaak, als het maar niet crowded house - weather with you wordt!!
Ga ik even toevoegen
Ontzettend leuk vind ik het altijd... vorig jaar zou ik erheen gaan maar door omstandig heden is dat niet doorgegaan.
Helaas is Groningen wel wat ver maar als mensen uit de buurt erheen gaan dan wil ik graag mee (gedeelde benzinekosten natuurlijk)
ze komen hier in de stad dus ik ga het zelf afgeven denk ik... zal wel een foto maken als het zover is haha
ik denk dat het hier zo verschrikkelijk SNOR zit , Dat het wel BAARD zit....
als liedje lijkt me ACDC thunderstruck wel origineel. Is normaal niet helemaal mijn smaak maar als theme voor o-o wel toepasselijk om te koppelen aan de actie... en van het ACDC repertoire spreekt dit gevoelige nummer me nog het meest aan. | Gewijzigd: 10 december 2009, 22:35 uur, door PolderPS