vuurwerk natuurlijk een muurhoogte vol gif lijkt me minstens zo ongezond...
maar ik gebruik plastic om niet te hoeven lopen hahaha
moet alleen nog langs de fietsenboer om oude binnenbanden en n kilo carbid fixen ergens
heb er nu al zin in
Dit is een site waar je winkels kunt vinden die carbid verkopen http://www.carbidbus.nl/
Ik vind hem slecht, maar wel grappig. Hij moet toch schokkend zijn? Deze is dat totaal niet, ik zie niet door die reclame dat ik voorzichtig moet zijn met vuurwerk.
Kijk eens die documentaire 'een rustige jaarwisseling' uit 1992(staat op youtube). Dat is pas schokkend, iedereen die ik ken die hem gezien heeft, heeft zichzelf voorgenomen om wat veiligheidsmaatregelen te nemen met oud en nieuw.
In die documentaire volgen ze een aantal jongeren tijdens het herstellen van hun verwondingen (vingers eraf, hand eraf, blind). Het is allemaal echt schokkend en ook vies om te zien.
Als ze zoiets nou gaan verspreiden op het internet.... | Gewijzigd: 20 december 2009, 18:22 uur, door Stealth
Kijk eens die documentaire 'een rustige jaarwisseling' uit 1992(staat op youtube). Dat is pas schokkend, iedereen die ik ken die hem gezien heeft, heeft zichzelf voorgenomen om wat veiligheidsmaatregelen te nemen met oud en nieuw.
In die documentaire volgen ze een aantal jongeren tijdens het herstellen van hun verwondingen (vingers eraf, hand eraf, blind). Het is allemaal echt schokkend en ook vies om te zien.
Als ze zoiets nou gaan verspreiden op het internet....
die kijk ik met school
Als ze zoiets nou gaan verspreiden op het internet....
Als je hem kan vinden mag je hem hierop zetten.
Hier deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=P2Vc77GROz0
die gaan eerst op bed en tegen half 12 er uit (als ze wakker kunnen worden
dan gezellig aftellen met de tv
we zien wel hoe anderen hun geld verknallen
als het niet te mistig is
en 2010 ? ik hoop op het beste
maar veel vertrouwen dat het beter gaat worden, nee dat heb ik niet.
interresant wordt het in ieder geval wel volgend jaar .
en wat het weer betreft hoop ik op:
een winter met schaatspret,
een voorjaar met mooi voorjaars weer (warm)
en natuurlijk onweer in de zomer,
en een lange nazomer
alvast fijne feestdagen en de beste wensen voor 2010