*09:00 tot 17:00 vuurwerk afsteken
*17:00 tot 19:00 eten
*19:00 tot 22:30 vuurwerk afsteken
*22:30 tot 24:00 binnen met famillie lekker zuipen
*24:00 tot 03:00 vuurwerk afsteken
*03:00 tot 04:00 nog ff wat borrelen
*04:00 tot ????? Slapen en na genieten van de geweldige dag | Gewijzigd: 9 december 2009, 19:11 uur, door Konijntje-Onweer
Als ik crue ben, kan ik ook om elke blaf gaan lopen severen.. en met het idee komen stroomhalsbandjes te kopen. Ook geen overlast meer.. want de oudjes van tegenwoordig gunnen de jeugd geen zak meer, maar zelf hebben ze lopen keten als een dolle nja gaat er bij mij niet in
Er zijn dieren liefhebbers en Haters. zoals dat soort mensen die tijdens vakanties hun dieren dumpen. Er zijn dieren liefhebbers die hun dieren trotseren of als ze het hun kinderen zijn. En hebben een hekel en verdriet als hun dieren schade lijden zoals met vuurwerk. Een dier is afhankelijk van een mens en die heeft de plicht om er zorg voor te dragen.
Helaas zijn er mensen die dieren zien als voorwerp. en dat soort mensen maak ik me de hele dagen boos om!!! zie W.P.A Eens.
En laat me niet uit over de jeugd. want dollen en keten kennen ze niet alleen maar vernielen en molesteren en Respect hebben ze nog nooit gehad. in mijn tijd waren er geen stille tochten nodig. en nu lees je wekelijks dat er weer een jeugdigge om zeep is geholpen.
niet gelijk alles in vakjes gaan plaatsen ......, waar jij op reageerd is gewoon een stuk uitleg waar wel degelijk een stuk waarheid in zit ,
en dat er vroeger geen stille tochten nodig waren of nooit gedaan zijn was puur om het feit dat ze vroeger alles maar stilhielden en doodzwegen. toen werden er ook wel degelijk slachtoffers gemaakt maar niemand durfde er over te praten .
dus dat gezever van '' dat gebeurde in mijn tijd niet '' is onzin
onder het motto van , wat niet weet , deert ook niet
groet,
SC | Gewijzigd: 9 december 2009, 19:33 uur, door thijmco
En serieus ze merken niets van het vuurwerk, meestal doen we nog ff een muziekje of tv aan, en dan is er helemaal niets aan de hand
Wat betreft paarden op de stal ja, ik weet niet of er een pilletje voor is?.....paardemiddel gebruiken zou ik zeggen
KOEK-KOEK KOEK-KOEK!!
Niet echt slim om over shells te gaan praten, tevens vind ik het onverantwoord Maar goed, ieder ze mening!
Maar waar het over gaat, ook de popo kan het weer interresant vinden, je IP hebben ze zo te pakken, en zo dus ook je woonadres Ik hoop voor je dat het niet gebeurt maar houd er rekening mee Je zal niet de eerste zijn! Wellicht ken je AVP.. haha zitten 10 talen mensen die op deze manier genaait zijn. Dus ik zou me mondje dichthouden op internet
Ik weet er helaas alles van Svenn, ik heb al een keer de Politie aan de deur gehad en die "hadden het vermoeden dat er hier illegaal vuurwerk opgeslagen kon liggen" ik heb toen ontzettend geluk gehad dat ik net de dag ervoor alles naar de garage heb verplaatst, de enige plek waar ze toen niet keken. Wat was ik bang toen.
AVP zit ik ook op, elke dag youtube en forums kijken.. Ik kan er niet mee ophouden. En ik weet heel goed dat de Politie ook op sites zit om te checken of er nog wat te ontdekken valt.. Maar hier lijkt me dat sterk. Ik heb ook een youtube account met dezelfde naam als deze, maar ik ga dus een nieuwe maken met een naam waarin mijn eigen voornaam in ieder geval niet voorkomt..
En dat gezeur over dieren, kom op zeg.. Ik heb zelf ook een hond en ben helemaal gek op dat beest maar daar zo moeilijk over doen.. Tsja het is dat mijn hond niet echt bang is, wel voor onweer maar niet voor vuurwerk gelukkig.
Ik kan me wel voorstellen dat het irritant is als je hond of kat zich een week ellendig voelt door het vuurwerk.. Dat is inderdaad sneu maar om daar nou zo'n discussie over te voeren..
En aan dat gezeik over "de jeugd van tegenwoordig" doe ik helemaal niet mee, daar ga ik geen woorden aan vuil maken.
Lekker goedkoop en veel plezier.
En natuurlijk de gebruikelijke versnaperingen.
Grtz/
dat filmje is wel mooi maar deze is mooijer knalt wat harder
http://www.youtube.com/watch?v=kk5YUQPNkEw...player_embedded
heerlijk geluid is het en doet me denken aan "vroeger" toen ik zelf nog op't platteland woonde en de buurjongens dat ook elk jaar weer deden...
maar die tank knallen... die kende ik nog niet hahaha | Gewijzigd: 10 december 2009, 08:14 uur, door anirnith
film´s kijken en om 12,00 naar buiten en ...........ja wel naar de paarden om ze rustig te houden
en voor al om te kijken of ze zich niet bezeren.
Ik blijf buiten tot ongeveer 02,00 dan word het hier al weer minder.
"Het mag wel eens gezegd worden" och.. duizenden gingen je voor, niet naar jou gericht maar die mensen moeten echt een hobby zoeken Altijd maar dat gezever over Vuurwerk.. waar maak je je druk om die ene dag. Natuurlijk begrijp ik dat ze van slag zijn, mja je weet dat het komt, dus pilletjes ofzo kan je zo halen. En wil iemand daar niet aangeloven, blijf lekker laks en krijg een hogebloed druk van de stress, maar val ons liefhebbers daar niet mee lastig. Als ik crue ben, kan ik ook om elke blaf gaan lopen severen.. en met het idee komen stroomhalsbandjes te kopen. Ook geen overlast meer.. mja het is één keer in het jaar. Ja dat velen eerder beginnen kan ik niks aan doen, maar ik houd me aan de regels
Nogmaals wil ik benadrukken dat dit niet naar jou gericht is, maar misschien gaat iemand er verder op in, en laait de al jaren durende discussie weer op, met een vuurwerkverbod! Nja die zal er nooit komen, en als die er komt, nja rellen zoals in parijs.. krijg je dat soort tafarelen, want de oudjes van tegenwoordig gunnen de jeugd geen zak meer, maar zelf hebben ze lopen keten als een dolle nja gaat er bij mij niet in
Ik denk niet dat ik al bij de oudjes hoor.
Heb je ooit al eens een hoog drachtig paard zien beuken tegen de muren, of paarden die zich laten vallen op de grond van doodsangsten? Waarschijnlijk niet. Mijn merrie heeft dit drie jaar terug meegemaakt, met een vroeg geboorte tot gevolg en met een dood veulen tot gevolg. Hoogdrachtige merries geef je ook niet zo maar een pilletje of laat je zeker niet plat spuiten.
Het zal jou paard maar wezen.
Of een verhaal van een vriendin van me, die liet haar hondje uit (was niet met oudjaar). Door onaangekondigd vuurwerk ging hij op de loop. Hondje weg, de dag erna gevonden naast de weg, DOOD gereden.