Ik ben reuze benieuwd ofdat we eindelijk eens witte kerstdagen zullen krijgen.
want die groene natte regen kerst begin ik zo langzamerhand zat te worden.
let it snow..let it snow..let it snow!!!!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Oh the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we've no place to go
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!
It doesn't show signs of stopping
And I've bought some corn for popping
The lights are turned way down low
When we finally kiss goodnight
How I'll hate going out in the storm!
But if you'll really hold me tight
All the way home I'll be warm
The fire is slowly dying
And, my dear, we're still goodbying
But as long as you love me so
Steeds meer modellen gaan de kou in, ik snap de mensen die voorzichtig zijn ook, al te vaak ziet het er goed uit, en dan gebeurt het niet, maar deze kou inval lijkt vooralsnog zeer goed onderbouwd door de verschillende elementen. Het zijn verwachtingen, dus wanneer, etc is lastig in te schatten, hou het eind van deze week maar in de gaten en de kaarten elke dag goed bekijken, of hier gewoon de topics volgen dan weet je het gauw genoeg .
Dank je wel, Jan en O-O crew voor het plaatsen van alle verwachtingen/tabellen en uitleg! Super, lekker voorgenieten, echt leuk! | Gewijzigd: 6 december 2009, 22:03 uur, door stratocumulus
zoals ik in het orkaan topic ook al aanhaalde..
en wie weet.
Heerlijk schaatsen, ook leuk voor de kids... en natuurlijk ook minimaal 1x weer die 50+ cm sneeuw !!
deze week de winterbandjes er toch nog maar ff onder laten zetten... | Gewijzigd: 6 december 2009, 22:03 uur, door PolderPS
Metname de sneeuw en kou met kerst
Ik heb er ook een goed gevoel over laat maar komen | Gewijzigd: 6 december 2009, 23:52 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Het water zal ni meteen wegtrekken +- 10 dagen en ze geven de ganse week kans op véél regen aan de kust !
We gaan goed kunnen schaatsen dan ...
Een keetje met glühwein en jägerthee erbij en een kerstboom ernaast, dan zou het niet meer kapot kunnen... | Gewijzigd: 7 december 2009, 00:52 uur, door Rutte31