EDIT: West-Ierland krijgt het dinsdag zo te zien al zwaar te verduren:
| Gewijzigd: 4 december 2009, 13:52 uur, door Maxim1110
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Gigantische hoeveelheden sneeuw en een echte storm ben ik wel voor in, schade en slachtoffers vind ik minder..
Maar we weten nog niet genoeg.
Als oud en nieuw maar doorgaat zonder problemen!! (Ik ben een grote vuurwerkfreak dus ik wil wel wat kunnen afsteken..)
als die storm komt (ik hoop stiekem van wel ) dan komt i mooi op tijd voor de klimaattop in Kopenhagen.
weten ze 't daar straks helemaal niet meer wat ze met 't klimaat moeten.
laat maar komen die bitter koude storm. In Alberta, Canada wordt voor een heuze winter storm gewaarschuwd vooral hevige sneeuwval voor vrijdagavond.
www.theweathernetwork.com
Gigantische hoeveelheden sneeuw en een echte storm ben ik wel voor in, schade en slachtoffers vind ik minder..
Maar we weten nog niet genoeg.
Als oud en nieuw maar doorgaat zonder problemen!! (Ik ben een grote vuurwerkfreak dus ik wil wel wat kunnen afsteken..)
idd oud en nieuw moet doorgaan want ik ben ook vuurwerk freak
ivbm het evt. hokken van de paarden, en andere paardenliefhebbers te waarschuwen
Welkom op onweer-online. Hoe en wat zullen we de komende dagen moeten gaan zien.
Bedankt!
Maar zeker is dit dus niet?
Paarden kunnen een hoop hebben gelukkig, maar een ijstijd zullen ze niet overleven.
Een buitje wel
Wij volgen jullie topic | Gewijzigd: 4 december 2009, 16:16 uur, door kehdra
Wel blijft het geluk dat wij en mooie buffer hebben in dat rare eiland anders hadden we de volle mep gekregen. Nu zal het gebeuren dat de storm boven Engeland dusdanig in kracht af neemt dat het best mee zal vallen. Neemt niet weg dat en zware storm met veel neerslag zeker mogelijk is.
Het is hoe dan ook en leuk gebeuren.
Wil je de mensen waarschuwen, hou de berichten dan in de gaten de komende dagen.
Van mij mag het los gaan hoor ik hou er wel van, maar dan geen slachtoffers. Iedereen ijs (storm) vrij nemen als dit waarheid wordt, buiten de deur kom je toch niet vooruit en zou het te gevaarlijk zijn.
P.s: kan iemand meer uitleggen over deze splitsing, het gebeut natuurlijk wel vaker, maar wat zijn de gevolgen ervan, en zijn er ook op langere termijn gevolgen?
thx jan | Gewijzigd: 4 december 2009, 14:46 uur, door stratocumulus