Weerfanaat, dankjewel. Ja inderdaad, ik zat net in een missie van GTA SA toen me kamer goudkleurig werdt. Tja toen maar effe 3 kwartier de lucht in de gaten gehouden
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Schitterend! GTA SA is het enige spel wat ik speel zowat naast worms armageddon dan(oud spelletje maar blijft leuk ) Ik heb een uur op een dijkje gestaan. Meestal maak ik foto's vanaf een flat want das zowat de enige plek hier waar je een mooi uitzicht heb, maar voor deze zonsondergang wou ik toch een betere locatie. Helaas zijn die hier moeilijk te vinden als je alleen een fiets tot je beschikking hebt
Inderdaad schitterend GTA SA blijft inderdaad gaaf. Zeker ook omdat er steeds nieuwe Mods geplaatst worden. (onderandere echte Old-skool Americaanse auto's)
Ik dacht na afloop nog: Had ik nou maar de fiets gepakt dan had ik dat stomme schoolgebouw niet op de foto gehad. Afijn voor devolgende foto-mogelijkheid
De foto's vertellen meer dan ik kan vertellen met worden. (Speechless)
We beginnen met de middag toen kreeg ik plots deze te zien:
Nu dan eindelijk de zonsondergangpics? JA
Veel plezier ermee!
Heb nu 3 dagen vrij dus kan zelf ook weer eens plaatjes gaan schieten, hopelijk krijgen we hier in Limburg ook nog wat moois te zien deze dagen...
Wederom prachtige platen!!
dankjewel! Marcel
Hartelijke dank voor deze superreactie ! Ik heb deze superfoto's toch ook te danken aan de Zonsondergangmodus van mijn Canon IXUS100IS.
Deze dag was ik in Hoek van Holland i.v.m. de hagelnieuwe Stena Britannica.
Hier zijn de foto's. Te weten: 5 zonsondergangfoto's en 2 bonussen waarvan 1 de nieuwe Stena Britannica is, die foto heb ik erbij gezet zodat we weten waarover we het hebben.
Stena Britannica raakt de zon aan
En dan nu de 2 bonusfoto's
Zo effe uitrusten en boten kijken denkt de gevleugelde vriend(in)
Daar is Britannica dan!
Veel plezier ermee! | Gewijzigd: 14 oktober 2010, 01:57 uur, door BjornOnweer