Dit topic valt echt bijna niet meer bij te benen man :S
Als ik zie dat blz. 59 de laatste is, dan is blz. 60 al bijna vol als ik op pagina 59 nog niet eens beneden ben.
Frustrerend als je dit topic van top tot teen wil volgen.
Wat wil een mens nog meer hoorde ik iemand vragen, na terugkerende vorst na de kerst: een witte kerst! | Gewijzigd: 14 december 2009, 19:26 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Groetjes Weatherservice ! + PS: die meteogroup kaarten zijn precies altijd geneigd om een positieve uitdraai te geven terwijl GFS (12:00) echt wel super is..
http://www.wetterzentrale.de/dwd1.html
bron: www.kmi.be
Vanaf donderdag/vrijdag pas sneeuw, en het lijkt erg weinig.
Het weerbericht: http://www.deredactie.be/permalink/1.238640
quote: "grote neerslaghoeveelheden zitten er zeker niet in." | Gewijzigd: 14 december 2009, 19:43 uur, door zinniz
Vandaag was het lekker fris hier in Rijen.
het ijs zat lekker dik op mijn ruit geplakt!
Ongeveer de hele dag was het -0,5.
Hopen dat dit nog een hele poos doorgaat.
Maar dan natuurlijk met ook een flink pak sneeuw erbij!!
En ik heb nog steeds hoop!!
Groetjes
bron: www.kmi.be
Vanaf donderdag/vrijdag pas sneeuw, en het lijkt erg weinig.
Wacht maar eens af. Die Duitse site is best betrouwbaar. Voorspellingen voor West Duitsland kunnen regelmatig relevant zijn voor zowel België als Nederland.
Al moet ik er wel bij zeggen dat ik zelf in Limburg woon. Ik kan me dus voorstellen dat de lezers die in het westen wonen aan deze berichtgeving niet echt veel hebben. | Gewijzigd: 14 december 2009, 19:51 uur, door Rutte31
Groetjes Weatherservice ! + PS: die meteogroup kaarten zijn precies altijd geneigd om een positieve uitdraai te geven terwijl GFS (12:00) echt wel super is..
Die kaarten van meteogroup komen van het GFS (staat er ook op) maar ze schijnen niet helemaal te kloppen met de GFS run van wetterzentrale, ik zal proberen om de run van wetterzentrale te gebruiken