Is het mogelijk dat er nu wat natte sneeuw valt? De bui duurde hooguit 1 minuut en was niet heftig. Ik ben er niet helemaal zeker van of het wel sneeuw was, het was namelijk donker. Het zou me raar lijken als het sneeuw was, het voelt buiten wel koud aan met die wind, maar het was niet kouder dan 7-8 graden.
Zijn er meer mensen die dit waargenomen hebben?
Het zou best mogelijk kunnen zijn dat het wat sneeuw was, de bovenlucht is immers sterk aan het afkoelen (later vannacht en morgenochtend -30 graden op het 500HPA vlak).
Kan ook zijn dat het wat lichte korrelhagel was, bij de pittige buien die nu het westen van het land binnentrekken zit ook regelmatig hagel.
ik woon ook in wijchen, maar ik heb niks gezien wat ook maar op natte sneeuw lijkt. het heeft wel een beetje gemiezerd. Ik zal een vreugde sprong hebben gemaakt als het zo was, want ik hou gewoon van sneeuw.
ik woon ook in wijchen, maar ik heb niks gezien wat ook maar op natte sneeuw lijkt. het heeft wel een beetje gemiezerd. Ik zal een vreugde sprong hebben gemaakt als het zo was, want ik hou gewoon van sneeuw.
Dat die rotzooi maar weg blijft
Brengt alleen maar naarigheid met zich mee en ellende
ongelukken
file leed
ziekenhuis premies tengevolle gebroken botten denk aan ouderen
Pekel autoschade denk aan de roest en velgen !!
dieren hebben niks te eten
stookkosten door de Kou
wat een plezier zeg ?
ja is wit heb je het alleen maar meegehad
Geef mij maar temp rond 20 a 21 zon en schapewolkjes en stortbui tussendoor
waar je de regen ken ruiken heerlijk
Brengt alleen maar naarigheid met zich mee en ellende
ongelukken
file leed
ziekenhuis premies tengevolle gebroken botten denk aan ouderen
Pekel autoschade denk aan de roest en velgen !!
dieren hebben niks te eten
stookkosten door de Kou
wat een plezier zeg ?
ja is wit heb je het alleen maar meegehad
Geef mij maar temp rond 20 a 21 zon en schapewolkjes en stortbui tussendoor
waar je de regen ken ruiken heerlijk
Nou een echte weerliefhebber ben jij zeg!!! goeiedag... | Gewijzigd: 26 november 2009, 05:58 uur, door Keesjovic