het begon met bakken uit de lucht te vallen en er waren ook enkele flitsen en jawel ! enkele klappen onweer.
toen we naar het appartement van mijn schoonouders reed zag ik lichte mamatusvorming en eens daar aangekomen
waren ze echt fenomenaal mooi! en groot! ikzelf heb al mamatus gezien maar nooit zo een mooie grote
in ieder geval het enige wat ik bij mij had was mijn onderwaterfototoestel... met als gevolg wazige foto's maar ik wou ze jullie niet onthouden in elk geval
mamatus 1
mamatus 2
mamatus 3
gelukkig is er op deze laatste wat meer te zien
mamatus 4
en daarna verdwenen ze razendsnel
de foto's zijn het misschien niet waard om hier te plaatsen maar toch
edit: via de shortlinks lukt het blijkbaar wel sorry voor het ongemak
Onweersdagen: 0
Het is toch wel iets fascinerend om te zien, mammatus.
(En by the way zeker nooit schrik hebben om hier wat dan ook van foto's te posten hoor, 't is hier geen hobby-fotoclub of zo, wà t er op staat telt, en je foto's zijn echt wel tof. (gezien die hoosbuien zal die onderwatercamera zich toch wel wat in zijn sas gevoel hebben ))
Het is toch wel iets fascinerend om te zien, mammatus.
(En by the way zeker nooit schrik hebben om hier wat dan ook van foto's te posten hoor, 't is hier geen hobby-fotoclub of zo, wà t er op staat telt, en je foto's zijn echt wel tof. (gezien die hoosbuien zal die onderwatercamera zich toch wel wat in zijn sas gevoel hebben ))
haha ja die was zeker in zijn sas vandaag
wou mijn canon 20D niet mee op pad nemen vandaag... heb er nu enorm veel spijt van dat ik hem niet bij mij had
Onweersdagen: 0
de 2de en 4de foto zien er geinug uit !
Toen ook deze mooie wolkenluchten aanschouwd, + dubbele regenboog!
Had even geen werkend fototoestel bij de hand, balen
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen