wat me wel gelijk opviel was, dat er toch veel volk rond liep ( en dat terwijl veel nederlanders altijd aan het zeuren zijn over het weer... )
maarja, uitterraad was de pier ''afgesloten'', mr van de politie heeft nog een kleine 15min rond gereden en heb hem verder helemaal niet meer gezien.
hierbij wat foto's, ben uiteindelijk niet tevreden met het resultaat, maar deze keer gezien de harde wind hield ik de lenzen en camera's zoveel mogelijk in de tas.
en op en gegeven moment vond ik het wel wat gevaarlijk worden, vooral op de pier.
1
2
3
4
5
6
7
ik heb hem niet in HD geuplood want youtube werd gek bij het afspelen van de HD versie.
Citaat van willy, maandag 23 november 2009, 11:32 uur Mooie foto's hoor, wat voor camera en lensen gebruik je??.
op het moment van die foto's gebruikte ik canon eos 40D + 17-40 F4 en eos 1D mark II met 70-200 F2.8 IS
maar je ken anders ook de foto opslaan en dan rechter muisknop, eigenschappen -> tabblad details.
Citaat van supercell, maandag 23 november 2009, 19:07 uur eey erwin , vraagje , hoe kom ik achter de exif info van die pics ?
thx
SC
maar je ken anders ook de foto opslaan en dan rechter muisknop, eigenschappen -> tabblad details.
oke , thx voor de snelle reply
edit : voor diegenen die ook firefox draaien en ook zo'n add-on willen ------> https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3905 | Gewijzigd: 23 november 2009, 19:54 uur, door thijmco