Gordijnen DICHT?? Open!!! Mooie lichtshow buiten toch
we zagen wel geen hand voor onze ogen. hebben 1 flits op ongeveer 50 meter achter de auto gehad ! wat een megaknal zeg ! je voelde precies ook een drukgolf er direct na
dat was rond 17u30.
toen we na een goed uurtje thuiskwamen vernam ik van een vriend van me (die woont in Loppem, deelgemeente van brugge) dat zen hele tuinhuis was weggewaaid en het was geen klein tuinhuisje hoor...
hier een foto ervan ...
foto is wat donker maarja het geeft toch de schade weer
Onweersdagen: 0
we zagen wel geen hand voor onze ogen. hebben 1 flits op ongeveer 50 meter achter de auto gehad ! wat een megaknal zeg ! je voelde precies ook een drukgolf er direct na
dat was rond 17u30.
toen we na een goed uurtje thuiskwamen vernam ik van een vriend van me (die woont in Loppem, deelgemeente van brugge) dat zen hele tuinhuis was weggewaaid en het was geen klein tuinhuisje hoor...
hier een foto ervan ...
foto is wat donker maarja het geeft toch de schade weer
veel schade daar precies ;o hier in bree zijn ook verschillende bomen omgewaaid en kortbij mijn huis zijn plastieke platen van een metaalfabriek zo een 100m verder weg terecht gekomen , ik denk dat we hier te maken hadden met rukwinden van 110+ km/h
ikzelf denk eerder dat het door een downburst is want die bui was echt bijzonder hevig... maar het was pikkedonker dus ook niks zichtbaar helaas je voelde werkelijk de wind zo aan de auto sleuren (citroen c5 break)
Onweersdagen: 0
A level 1 was issued for Belgium, the Netherlands, Luxembourg and most parts of Germany mainly for severe wind gusts and tornadoes.