Ben net terug van de spoed afdeling. Jawel, ik had een stom ongelukje. Was mijn paarden gaan voeren en omdat de wind zo fel was dacht ik, ik doe de luiken van de deuren bovenaan maar toe.
Maak het luik los, waar achter nog een klapvenster zit. En ja hoor door een felle rukwind kwam die los en knalde op mijn hoofd.
Ik zag sterretjes, en voelde iets warm stromen. Omdat het donker was buiten voelde ik met mijn hand en het was nat en warm.
Jakkes! Niet flauwvallen was het eerste dat in me op kwam. Gelukkig was mijn zusje hier die verpleegkundige is. Ze heeft de wond wat schoon gemaakt en me naar spoed gebracht. Nu zit ik met twee hechtingen in mijn hoofd. Een kanjer van een buil en een vreselijke hoofdpijn.
Gelukkig was het maar de lijst van de venster die mijn hoofd heeft geraakt. Mag er niet aan denken dat ik met mijn hoofd door het glas was gegaan.
Het leek wel of het vandaag de 13de was Ben daarstraks nog van de trap geschoven en mijn auto staat vol met krassen omdat er met de wind iets is tegen gevlogen. Leuk joh!
sommige dingen gebeuren nou eenmaal, laten we hopen dat het weer helemaal goed komt !