Ik ga kijken wat we kunnen doen om deze acties in de toekomst te voorkomen. (Voor nu heb ik geheel Rusland geblacklist in de firewall) Excuses voor het ongemak.
Hoe zit dat als ze Hide ip gebruiken, de hele oostkant stikt van de spammers e.d.
Grtz/
Ik had ook een PM bericht. En daar van ook een mailtje in mijn email.
Dat emailtje heb ik geopend.
Ik heb niet op een link geklikt en ik heb ook het berichtje in mijn postvak hier niet gelezen.
Vond het al een beetje raar, want ik krijg nooit een berichtje van O-O.
Mijn vraag is nu loopt mijn pc nu gevaar ondanks dat ik niet op een link geklikt heb.
Er is dus geen gevaar voor virussen, of andere troep. Alleen een registratiepagina die je niet moet invullen.
Er is dus geen gevaar voor virussen, of andere troep. Alleen een registratiepagina die je niet moet invullen.
Op http://logocom.be/links vind je als 6de link 'Valse Security Software'. Meestal behoort het tot deze popups die WERKELIJK schade toebrengen aan uw website als je add-ons hebt in je explorer. Dus als je zo'n naam van software vindt in een popup of op een website in het Engels: METEEN ALT-F4 en je Explorer volledig afsluiten.
Wie twijfelt of wie kinderen heeft die denken dat ze slimmer zijn dan hun ouders, misschien ook een herstelpunt terugzetten van een paar dagen vroeger.
Voor de rest: Niet teveel panikeren, maar rustig handelen. Trouwens, ik heb als informaticus veel werk aan dit soort toestanden (deels onbedoeld graptje). | Gewijzigd: 7 november 2009, 12:14 uur, door VAN BELLE Jean Marc