Groeten Jeroen
De wazige foto's zijn dit keer denk ik mijn fout, denk hierbij aan te weinig stilte in mijn hand. Had met het nemen v/d foto's weinig tijd :-X
Toch ben ik overal niet zo tevreden mee, ook met de woorden van Basic's over de optische zoom. Ik ben zowiezo niet tevreden met het camera'tje, maar toch denk ik dan van ik heb hem 1 jaar! heb er meer dan €150,- voor gespendeerd, 't zijn aardige bedragen.
klik hier
Ik had eventjes gekeken, ik ga voor een nieuwe camera denk ik. Weet ik meteen wat ik aan mn pappie moet vragen, hij zal geen 170 euro aan mij willen uitgeven ben ik bang. (schandalig he? ) maar een flinke aanbetaling? Moet kunnen toch, en van mams een waardebon van €50,- Ook niet verkeerd toch? Maar ik ga ervoor, ik MOET een optische zoom :'( Misschien na Januari dan eindelijk Basic's verslaan?
Marga: Link aangepast en zo lay-out weer in orde
Ohja gewoon doorgaan met foto's maken hoor, helemaal top!
Greetz Jeroen.
't is niet zeker, ik twijfel nog super erg, ik heb vanmiddag foto's gemaakt die ik vanavond online ga zetten en zo op het 1e gezicht zien ze er ZEER goed uit. Ben benieuwd.
en ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben met die stille hand
want er zit geen beeldstabilisator op je camera heb ik gezien
dus je moet echt ergens tegenaan leunen of je camera ergens op zetten zodat hij stabiel is als je knipt
ik denk dat het dan helemaal goed gaat komen
ik heb namelijk het zelfde probleem met mijn camera
daar zit ook geen stabilisator op