Ik wil ff iets melden. Ik zat met me laptop te youtube voor me raam op me slaapkamer en opeens zag ik in t zuiden een soort van vuurbal naar beneden komen heel snel. Leek mij dus een meteoriet.
Hebben nog meer mensen dit gezien?
Ben erg benieuwd.
het is wel de tijt van meteoren.
het kan zijn dat je en voor proefje hebt gehad van één deze twee.
7 november Tauriden 83h 44m 14° Traag, helder oranje, soms vuurbollen.
17/18 november Leoniden 8010h 08m 22° Snel, 'stormen' in 1799, 1833, 1866, 1966, 1999-2002
bron Volkssterrenwacht Bussloo | Gewijzigd: 5 november 2009, 01:14 uur, door mdb
Maar een meteoriet kan natuurlijk ook prima, laatste tijd is er geregeld wat te zien in de lucht..
Maar een meteoriet kan natuurlijk ook prima, laatste tijd is er geregeld wat te zien in de lucht..
Nope was echt geen bliksem... kan ook niet want er waren geen buien in de regio behalve bij de kust en dat is een beetje erg ver weg voor een verdwaalde bliksem.
Ik vraag me gewoon heel erg af of t een meteoriet was het leek gewoon echt sprekend op die filmpjes van meteorieten.
moet toch maar eens wat vaker gaan wandelen s,avonds ff donker plekje opzoeken.
Heb 3 weken terug ook iets gezien richting duitsland 2 heldere flitsen achter elkaar
maar zat toen binnen helaas | Gewijzigd: 5 november 2009, 21:16 uur, door Bram/Heerlen