Aangezien dit wel een interessante topic is.
Met name door deze topic krijg je ook een idee wat een ander zoal fotografeerd.
Dus bij deze, een tweede kans?
Hier nog 1 van mij... "The sky's on fire"
EDIT: Geen photoshop, geen bewerkingen what so ever!, zo vanaf de camera in dit topic gesmeten
Joey | Gewijzigd: 11 december 2009, 17:02 uur, door Joey
hier een foto die ik maakte van me broertje, was effe snel een test met gebruik van remote flitsen.
test is niet helemaal geslaagt, 1 flitser heb ik effe te hard gezet waardoor er tog nog het 1 en ander aan schaduw te zien is.
hier een foto die ik maakte van me broertje, was effe snel een test met gebruik van remote flitsen.
test is niet helemaal geslaagt, 1 flitser heb ik effe te hard gezet waardoor er tog nog het 1 en ander aan schaduw te zien is.
8|
Bedankt voor de reactie
Wat een prachtfoto is dit en wat een lief koppie!
Zo te zien zit hij er al heel lang in ^^
En dan nog een andere hobby van mij
Op de 1 of andere manier wil de foto hieronder niet weg.. excuus
Feel free to remove!
mooie auto hoor
Als het even kan, mag ik nogal graag lange wandelingen maken en de laatste tijd neem ik vaak m'n camera mee Hier zijn een foto's van mij:
@ de Gijsselterkoelen:
@ de Oostvaardersplassen:
Deze (jonge?) buizerd had een klein probleempje met zijn landingstechnieken en landde- na op een fractie na m'n hoofd te missen, tussen het kreupelhout. Nadat hij hieruit was geklommen, kon ik vanaf een meter afstand deze foto's maken:
Foto van een kerkuil gemaakt bij een valkenier:
Commentaar, kritiek en tips zijn altijd welkom want deze foto's zijn de eerste paar foto's (behalve de eerste, die is met de "oude" digitale camera gemaakt) die ik met m'n huidige camera heb gemaakt