2 van mij als aftrap
| Gewijzigd: 18 september 2010, 10:31 uur, door Erwin Kats
Edit: Foto1 is de efteling toch????
Heb laatst een shoot met mn broertje gehad. Voorlopig fotografeer ik enkel nog kennissen,vrienden en familie maar dit word misschien zelfs uitgebreid. | Gewijzigd: 31 oktober 2009, 17:45 uur, door Kevin
Deze boom is een levend fossiel, nagenoeg onveranderd sinds de tijd van de dino's
Het is geen loofboom en ook geen naaldboom de Ginkgo zit er tussen in.
Vooral in het najaar trekt deze gekweekte vorm veel bekijks door zijn fel geel gekleurde bladeren.
boom rechts is Ginkgo biloba
aparte bladvorm
De foto's zijn gemaakt in Dalfsen. | Gewijzigd: 1 november 2009, 16:39 uur, door henk55
als een diafragma geknepen word ontstaat er meestal een ster vormig patroon
vooral bij belichtingen van wat heldere objecten zorgt dit voor stervorming om de heldere objecten ( zie dus de eerste post , 2de foto bij de lantaarnpalen )
je hebt ook filter om stervorming te krijgen om een groter diafragma te behouden.
@Henk55 mooie kleuren van die boom!, ziet er leuk uit zo'n boom.
deze laatste (is bewerkt!)... een lantaarnpaal onder een boom met vond ik eigenlijk gewoon grappig...
| Gewijzigd: 8 november 2009, 17:24 uur, door anirnith
vind ik wel briljant gevonden, hoe kom je op het idee?
grandioos
de andere foto's een kleurenfeest van herkening
Groet,
hahaha niet verzonnen... zo staat hij hier voor de deur, ik heb alleen de achtergrond iets weggepoetst waardoor het effect nog vreemder werd... het was net een lamp met uhhhmmm takken eroverheen in de vorm van haar...
| Gewijzigd: 17 november 2009, 22:58 uur, door PolderPS
Zo te zien zit hij er al heel lang in ^^
En dan nog een andere hobby van mij
Op de 1 of andere manier wil de foto hieronder niet weg.. excuus
Feel free to remove! | Gewijzigd: 19 november 2009, 21:24 uur, door Joey