Vrijdag t/m zondag is over het algemeen geen probleem voor mij. Vrijdagen in Februari genieten mijn voorkeur.
Vervoer is geen probleem, ik rij vanaf Emmeloord, eventueel mogen er mensen op route mee.
Verder mag er wat mij betreft ook nog een etentje aan vast geplakt worden... Maar dat hoeft uiteraard niet.
In ieder geval leuk plan.
Mijn definitieve vakantie loopt nu van 20 feb t/m 1 Mrt
sorry voor het ongemak!
Dan wordt het tussen 1 en 18 februari. Dus roep maar, maar zekers allemaal niet te gelijk.
5,6,12 of 13 februari heb ik geen problemen mee. Neem aan dat het weekends (6/13)niet kan, daar dat voor menigeen natuurlijk nog makkelijker zou zijn.
Wij wachten de grote gemene deler af.
mischien een idee om een polletje te openen met een paar datums, weet je gelijk hoeveel mensen er op bepaalde datum het meest kunnen i.v.m. bezoekers aantal ??
Ik ook voorkeur 12/2. Maar op 5/2 ga ik ook mee.
Heeft onweer-online ook een bankrekening... anders gewoon van te voren laten betalen.... Na (aan)betaling is reservering definitief. Helaas heb je bij veel activiteiten (ook op het werk) te maken met last minute niet kunners... Maar hier hoop/verwacht ik dat niet, daar dit een soort van hobby is. | Gewijzigd: 30 november 2009, 21:29 uur, door PolderPS
En voor de mensen die ook de gehele weercursus willen volgen voor wel een hoop meer geld, klik hier: http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=120911
PS: De meeste tijd heb ik in mei, maar juni kan ik ook hoor | Gewijzigd: 14 maart 2010, 14:49 uur, door stephanvanloon