De onderwerpen waar ze het daar over gaan hebben zijn:
• hoe ontstaan tornado's en wat zijn de gevaren en de gevolgen
• windhozen en tornado's in Nederland
• uitleg over ontstaan van onweer
• boeiend en persoonlijk beeldverslag (met eigen filmmateriaal) van onze tornado-expeditie
Uiteraard is er genoeg ruimte voor vragen en discussie tijdens en na de workshop.
• U wordt ontvangen met koffie/thee en iets lekkers en tussendoor is er nog een keer pauze. Na afloop nemen we een kijkje achter de schermen in onze 24-uur operationele weerkamer, radio- en Tv-studio.
Graag wil ik jullie verzoeken om een duidelijke beslissing te maken. Want in posting 2 zie je de algemene voorwaarden en ik hoop dat iedereen dat ook goed leest. Gaarne ook wat op afbeelding 2 staat vermelden in je posting.
als ik vrij kan krijgen ben ik zeker van de partij!
(wel allemaal het 0-0 t-shirt aan natuurlijk hé !!! )
Ruk.
De datum staat nog niet vast. Als iedereen even door wil geven wanneer het hem het beste uitkomt. Mij komt het het beste uit in februari
De avonden vind ik minder, heb liever overdag, dan kun je alsnog een beetje blijven hangen en desnoods nog wat eten met zn allen. (d'n bossche gezelligheid? )
Vervoer is voor mij geen probleem, of ik Trek Jan aan zn oren of ik kom gewoon met 't OV. Voor mij no problemo, Trein zal voor mij hooguit 'n uurtje ofzo zijn.
Ik hoor nog wel wat hoe en wat, de prijzen zijn in mijn ogen aardig redelijk ook. Zoiets is nu eenmaal wat prijzig. Wat ik mij afvraag is, ik zie veel over lezingen etc. Is hier ook een rondleiding of iets dergelijks bij inbegrepen?
Edit:
Tja ik kijk er weer overheen, een rondleiding dus ook. Hoezo scheel. | Gewijzigd: 29 oktober 2009, 20:21 uur, door Kevin
Of ik trein ffies naar Zaltbommel! 10min .. woon namelijk niet ver van het station hier. Nja duurt nog ffies trouwens. Ik kom best vaak (langs) Zaltbommel hoor, Zondag weer. Moet ik naar Utrecht whaha.
Daar komen we vast wel aan, en anders een beetje promoten enzo. Je komt er echt wel aan.
Meerijden kan ik denk ik wel met Turbo of Frenky?
ik kan als ik vrij kan krijgen (denk het wel) ook mensen meenemen hoor !!!
Meerijden kan ik denk ik wel met Turbo of Frenky?
Uiteraard! Je kan gewoon bij me instappen en Turbo ook natuurlijk. Ik pik jullie op en dan volgas!
Zodra de definitieve datum (moet wel vrij kunnen krijgen, op sommige vrijdagen kan ik geen vrij nemen) bekend is gaan we het een en ander ff afstemmen.