Gr Elvira
Nou je bent in de buurt, ik zie al een vraagteken verschijnen!
maar dat is geen probleem ik ga ze dan eerst wat verkleinen komen ze ook beter op het forum uit
ik denk dat ik eerst maar eens wat zelfgemaakte creaties ga plaatsen die ik gemaakt heb over het heelal
Gr Elvira
Ik kan mij zo ongeveer hier iets bij voorstellen. Maar ook van mij alsnog welkom hier.
ben jij een een space fan ?
Gr Elvira
YEP !!!
alles op discovery en ncg volg ik of ik neem het op,ben ook lid van de Nasa-site en heb al een paar jaar ook die schitterende fotosite van hun.
snap geen ene moer van al die ruimte-tijd berekeningen maar vind het wel schitterend daarboven !!!
baal enorm dat startrek is gestopt ...., vind films als Armagadon- --man in black---independeceday etc. vind ik helemaal te gek !!!
mocht er ooit een ruimteschip landen en ze bieden een retoertje aan dan ben ik van de partij !!!
maar er gaat natuurlijk ook niets boven een heerlijke onweersbui ,rolwolk of ander natuurschoon !!!
groetjes Ruk. | Gewijzigd: 30 oktober 2009, 00:06 uur, door ruk
en ruk als die ruimte schip kom mag ik dan ook mee ?
op de site van de nasa ben ik ook vaak te vinden heb alleen me eigen nog niet geregistreerd nu zeg ik eerlijk dat me engels ook bagger is hoor maar wie weet he ga ik mij eigen nog eens registeren
wel heb ik alle foto's van picture of the day op me pc staan
en volg ik graag docu's over het heelal en lees er boeken over
en natuurlijk volg ik het nieuws er over ook
en wat een goede onweersbui betreft ben ik ook voor te porren hoor
ik probeer al jaren een foto te maken van een mooie flits maar het lukt me gewoonweg niet
maar ik geef niet op we gaan vrolijk door met proberen
GrElvira