Svp iets zakken graag (niet rottig bedoeld voor de eilanden hoor) maar beetje meer wind inlandig zou lekker zijn. | Gewijzigd: 14 november 2009, 11:22 uur, door PolderPS
Ik kan wel effe een goede storm gebruiken.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Over die superstorm kunnen we kort zijn, maar dat het gaat waaien is wel zeker. Ook nu waait het al lekker. | Gewijzigd: 14 november 2009, 13:52 uur, door Romani
Dus ga ik zo langzamerhand toch meer in deze man zijn voorspellingstechnieken geloven....
Ondanks de kaarten moeten we het allemaal nog wel af gaan wachten, maar tot nu toe sta ik toch versteld van zijn voorspelde storm...(superstorm) is denk ik niet het goede woord, maar goed gelijk zal hij wel degelijk gaan krijgen, tot nu toe alleen voor het wadden gebied, en dat is dan weer jammer, want voor het binnenland wordt er nog niet veel bijzonders gemeld zo te zien... of heb ik het mis....
En er mag weer gereageerd gaan worden....want de aangekondigde datum komt wel steeds dichterbij.....
kom maar op met het paarse gebied..... ben er klaar voor...en kan niet wachten op nieuwe schuttingen hier....hahahaha....
We houden het in de gaten en blijven uiteraard hopen...
Naar ik aanneem grondwind, daar de doelgroep.. Kitesurfing, Windsurfing,
Surfing, Sailing en Paragliding. Maar als selectie had ik Show-all aangezet, maar paragliding wind is wellicht wat hoger.