Of er nu weer een superstorm komt is moeilijk te zeggen. Ik ga maar eens kaarten in de gaten houden.
Dit kaartje was me ookal opgevallen ja, wilde hem net plaatsen. Maar het staat er al:-)
Moet zeggen dat ik wel van mijn stoel viel van het lachen, zeker omdat piers weer zo'n voorspelling heeft gedaan. Ik ben benieuwd, ben wel verslaaft aan het weer. Alleen heb ik er nog niet zoveel verstand van helaas ;-P
groetjes
@Jan Zou wel mooi zijn als dit uitkwam, helaas veranderen dit soort kaartjes nog weleens, maar het kan natuurlijk ook een nog mooier kaartje worden. Laat er maar eens een lekkere november storm komen, dus NL graag iets meer in het rood . Ik ben er klaar voor.. Over 2 weken weten we meer, Piers zal het kaartje met belangstelling volgen denk ik. Getij zal een dag later wel wat minder gevaarlijk zijn.
Nou ik denk niet dat je dan een superstorm mag noemen. Die heeft al een naam als tornado gezien hij die kracht heeft. Een superstorm zit wel tegen die grens aan maar heeft nog geen naam als tornado want die zit net onder de grens van orkaankracht. Daarom noemen ze dat een superstorm, lijkt mij een logische verklaring dan hahaha.
--------------
A super storm is an extremely large and powerful storm that forms when conditions of the atmosphere are right to support a storm of its magnitude. This usually happens when two or more storm systems merge, then are strengthened by a jet stream. These storms are rare and usually occur during winter. A commonly known example of a super storm is the 1993 North American storm complex.
bron: wiki
--------------
Meer wiki wijsheid over een superstorm...
Ja, de site etc. werden verhuist naar een andere server
Dat is redelijk normaal en vooral op die termijn. Maar je moet niet gek opkijken als het morgen er weer is. Er zit immers een flinke depressie bij Ierland op de langere termijn
Arme man die Piers wordt een beetje verstrooit,ik denk dat hij abuis heeft
en de meteorieten storm bedoelt
Paulusma heeft ook al eens op die manier onterecht paniek gezaaid. Het is daarom bij deze voorspellingen uiterst belangrijk om het orignele bericht te lezen alleen zo kun je en goed verhaal schrijven.
Afrijden in harderwijk
:ontopic
Betekend het kaartje van jan dat er dus dat er wel een soort van storm aankomt? dit is 1 van de weinige kaarten die ik niet snap... | Gewijzigd: 6 november 2009, 10:28 uur, door Brian
Onze oude vriend "piers corbyn" is terug van weggeweest, nou ja, oude vriend .
Maar ik zat even op onze site te kijken naar de nieuwste ensemble verwachting, en wat zie ik daar. De control run laat een kleine kans op een flinke storm zien. Erg interessant om in de gate te houden!!!
Groetjes Weerbericht-online