Onze oude vriend "piers corbyn" is terug van weggeweest, nou ja, oude vriend .
Maar ik zat even op onze site te kijken naar de nieuwste ensemble verwachting, en wat zie ik daar. De control run laat een kleine kans op een flinke storm zien. Erg interessant om in de gate te houden!!!
Groetjes Weerbericht-online
is allemaal op de noordelijke noordzee en dan met een zuidoosten wind..... kweetniet ...
zondag
Maandag
Groet ,
SC | Gewijzigd: 9 november 2009, 17:22 uur, door thijmco
Ik las het betreffende PDFje net pas.
The WeatherAction 15-45day ahead Britain & Ireland Long range forecast for November just
released (18 Oct) (Full forecast available via http://www.weatheraction.com/member.asp) warns a
major North sea storm surge threat to parts of England's East Coast and Holland is likely to strike
17th-19th November.
er word alleen gesproken over een "major North sea storm surge" dat wil dus eigenlijk alleen zeggen dat het redelijk hard gaat waaien bij een flinke hoogwater stand. waardoor het water mogelijk erg hoog komt.
de kop van dit artikel vind ik dus wel een beetje overdreven en dan niet in juiste context.
(polder_Ps tis geen persoonlijke aanval hoor )
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
alvast gefelicteerd
hehehe, dan zit je er midden in !
in iedergeval bedankt en insgelijks !
ook voor jouw deventeroverijssel
De bovenstaande prognose werd vermeld op de "Climate Fools Day"-conferentie. Voor degenen onder u die leven in de buurt van de kust in East Anglia en gebieden in Nederland geldt een hoog risico. Op het plaatje hierboven wordt een datum gemeld. De kans dat dit zal gebeuren is 85%.