Ik zeg laat maar komen die doordeweekse superstorm. | Gewijzigd: 20 oktober 2009, 13:03 uur, door PolderPS
http://www.weatheraction.com/docs/WANews09No75.pdf
edit
oeps linkje stond er al, sorry polder
| Gewijzigd: 20 oktober 2009, 12:42 uur, door Erik de Ruijter
Hij claimt de novemberstorm van 2007 voorspelt te hebben. weet wel dat daar toen commotie over was, maar meen me ook te herinneren dat ie zijn voorspelling toen een aantal keren heeft bij/uitgesteld.
Ach hebben we in ieder geval een extra motivatie om de komende maand de kaarten goed in de gaten te houden.
Hij voorspelt erna overigens ook nog 'koude' wind en sneeuw !! Het is allemaal lekker in een werkweek, dus wellicht kan de ANWB dan weer een filevrije dag uitroepen | Gewijzigd: 20 oktober 2009, 13:23 uur, door PolderPS
Die man roept ieder jaar wat in oktober.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piers_Corbyn | Gewijzigd: 20 oktober 2009, 13:43 uur, door Romani
Bij een superstorm denk ik aan een (zware) Storm waarbij veel schade veroorzaakt wordt en er helaas slachtoffers vallen. Ik denk daarbij bijv. aan de storm van 1990 die me nog vers in het geheugen ligt. Ik had die dag een brommerritje van 20 kilometer er viel toen een boom net achter me, de storm was toen nog lang niet op haar hoogtepunt.
Als de windrichting en het tij toen net nog wat ongunstiger was geweest had het allemaal nog erger kunnen worden. | Gewijzigd: 20 oktober 2009, 14:24 uur, door PolderPS
mmm kan het ook op een andere dag, toevallig heb ik 17 november en 19 november al iets
misschien moet ik piers maar even mailen?
wie gelooft hem nu nog? Als ik ieder jaar een storm voorspel, of een regenbui of zoiets... gaat het vast een keer gebeuren... | Gewijzigd: 20 oktober 2009, 15:01 uur, door fanthagiro
Het mag van mij windkracht 20 worden Maar dan wel bij het huis van corbyn Zodat die wezeloze weervoorspeller zover wegwaaid dat we nooit meer wat van hem horen
Er zal best een storm komen dit jaar Maar echt geen superstorm
Zijn verwachting kwam niet uit, maar die dagen hadden we wel met een minder zware storm te maken. (ik weet niet meer hoe zwaar)
De kans op een storm die dagen is er dus wel, maar een superstorm? Nee..
groet,
SC
En daar is een forum nou weer goed voor.