Ik had mezelf beloofd dat ALS het vandaag net zo adembenemend mooi was als gisteren, toen ik zo baalde dat ik geen camera op zak had, dat ik dat vandaag dus zou inhalen
nou het zag er vandaag NOG mooier uit dan gisteren.
maar dan heb ik ook wel een hele mooie route om te fietsen naar mijn werk, eerlijk is eerlijk
je doet de deur open en een heerlijke vorstlucht komt je tegemoet, waar bij mij mijn mannelijkheid van naar binnen schrompelde omdat ik alleen een badjas aan had
Dus je moet eigenlijk je kleren aan doen je brood smeren etc etc, maar ik ging gewoon met mijn kopje thee buiten op t balkon genieten van de paars blauwe lucht gevormd met rood oranje gloed van de opstaande zon
Waar de mensen die omhoog keken verbaast doorfietsten met een dikke sjaal om zat ik in mijn badjas buiten te genieten
De rest van de dag kan al bijna niet meer kapot
met mijn stikker aan de deur; Ja ik ben een onweersgek Nee swinters sta ik ook buiten komt hier helemaal tot zijn recht
en waarom zou ik jullie dit ontnemen en dit alles voor me zelf houden.
Nee ik ben een mens die graag dingen deelt die ik mooi vind, mocht het je intereseren
Oke genoeg gelult, hier zijn de platen die ik vanmorgen met de HANDHELD camera heb genomen
(je dacht toch zeker niet dat ik mijn dure spul meeneem naar mijn werk.. )
En hou je hart maar vast want er komen nog veel meer fotos van het brute weer van eergisteren ( kon helaas niet eerder )
PS kan een addiemin mijn titel ff veranderen, de typo is wederom verschrikkelijk te noemen lol thx | Gewijzigd: 15 oktober 2009, 17:23 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
ik woon daar vlak naast, en als je me profiel bekijkt kun je zien dat ik uit zwollywood kom ja hahaha
die dijk gebruik ik altijd als het onweer naderd ^^ heb mijn adresjes waar ik terrecht kan voor onderdak en stroom ^^
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl