Nu lijkt het me wel lachen dat wanneer iedereen die een bliksemfoto heeft, die te sturen naar hun.
Wellicht een stukje reclame voor Onweer Online en we laten ze zien hoe het wel moet
Leuk idee? Stuur je foto naar: edwin@radio538.nl
Dan kan Jan volgende week gelijk een interview geven
zo ongeveer?
Hallo 538,
Via een forum-topic van ‘Frenky’ op www.onweer-online.nl kreeg ik ‘lucht’ van een discussie rond de inmiddels veel besproken meteoor boven Nederland.
Een van jullie had getracht bliksem op de foto te zetten op 25/26 mei, van deze zeer actieve onweerscomplexen heb ik een fotoverslag.
Bliksemfotografie is een grote hobby en ik plaats vaak foto’s op www.onweer-online.nl onder de naam Tripwire
er staan ook vele ander mooie foto's op deze website.
Bijgevoegd een aantal foto’s van de bewuste nacht, wellicht een leuke aanvulling op deze discussie
Met vriendelijke groet,
Peter Elzinga | Gewijzigd: 14 oktober 2009, 09:41 uur, door Tripwire
mooi, ben blij dat je er zo over denkt:-) (het was mega impulsief)
groeten
Peter
Hallo 538,
Via de www.onweer-online.nl kreeg ik ‘lucht’ van een discussie rond de inmiddels veel besproken meteoor boven Nederland. Als het onweert dan ga ik vaak op pad met mijn camera om proberen foto's ervan te maken. Mocht de onweer in ons land uitblijven dan zijn we gerust instaat om naar Duitsland, Belgie of Luxemburg te rijden. Onweer-online is de site van Nederland en Belgie wat betreft het onweer en wat er om heen hangt. Een paar dagen voordat er onweer opkomst is wordt er op het forum al druk gepraat over waar het precies zal zijn enz. Er is veel kennis op het forum aanwezig en het gebeurt ook vaak dat de voorspellingen beter kloppen dan de weerdiensten aangeven. Hierbij stuur ik u een aantal foto's toe.
Al deze foto's zijn door mij gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Jan van Ooijen
(Moderator www.onweer-online.nl)
helemaal mee eens.
uitleg ..??
vroeger was het te doen, maar tegenwoordig, nummer, reclame nummer reclame. ow en nog een reclame en nog 1 , nummer....
gelukkig hebben we in de bedrijfsauto een radio met usb link
maarja alle zenders zijn tegenwoordig bijna bagger.
En amateur zender,...moah half om half, 's-ochtens blijft het leukste met evers en de boy's verder vind ik het odd bagger geef mij voor de rest van de dag maar veronica, die mailen ook direct terug
Maar je mag het ook zeggen dat je niet 'jouw' eigen foto's wilt delen met andere lol..... (grapje)
Heb het ook gehoord en meteen al mailtje gestuurd naar hun dus ik ben benieuwd morgenochtend (donderdag) dat kunnen ze nooit aan zich voorbij laten gaan hahahaha..... | Gewijzigd: 14 oktober 2009, 21:45 uur, door mrijkhals
kan ik ook eindelijk eens een bliksemfoto schieten, lukt niet met dat cameratje wat ik nu heb !!
bvd. Ruk.
Draai onregelmatige diensten en zit vaak in de auto, in de ochtend Rick van Velthuijzen, in de middag Somertijd,en s'avonds Patrick Kicken dit alles op Veronica.
Vroeger was 538 leuk in de nachtdiensten met midden in de nacht Rick. | Gewijzigd: 15 oktober 2009, 10:09 uur, door Romani