Het is van alles iets, doorsnee body met wat lensen, wel weten hoe te hanteren, en nabewerking is ook belangrijk.
gr Wiel
U bent een van de weinigen die echt goed met zo'n camera kunnen omgaan, u haalt er echt het maximale uit.
Dit zijn allemaal kunstwerkjes, geen fout in te vinden
Fotograferen is een hobby van mij, en aan mensen zoals u kan ik me een voorbeeld stellen
Nee, de 150-500 van sigma met een 2x extender, trouwens uit de hand met een 125ste van een seconde en dat zegt wel wat over de stabilisatie in de lens.
Knap gedaan hoor! Ik heb deze lens wel eens voorbij zien komen, kan je blijkbaar erg mooie resultaten mee krijgen.
Mooie regenboog trouwens hierboven
Fraaie kleuren en erg contrastrijk, hou ik wel van. Tja, de cumulonimbus is niet te missen hier.
gr Wiel | Gewijzigd: 1 februari 2011, 20:20 uur, door MarkNL
Hier dan ook een collectie eigen gemaakte foto's uit het verleden die ik nog nooit eerder heb vertoond, maar men jullie ook niet van wil onthouden, aangezien dit topic ooit is geopend.
Winterse buien richting Westen op 2 maart 2006 (foto gemaakt bij uiterwaarden Rijn)
Winterse bui trekt net voorbij, over Driel op 2 maart 2006 te Arnhem:
29 april 2006 te Elden:
22 mei 2006, geen onweer, wel veel wind en regen:
10 augustus 2006:
21 juli 2009 onweer tijdens zonsondergang, de zon die er half doorkomt geeft een heel apart kleureffect aan:
12 augustus 2006:
16 augustus 2006, wegtrekkend onweer te Driel:
27 augustus 2006 vóór het onweer:
Na het onweer:
28 augustus 2006:
30 maart 2007 vanuit Velp Gelderland:
27 april 2007:
Regenboog boven dal van Cochem (Duitsland) na onweer:
| Gewijzigd: 1 februari 2011, 22:02 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Prachtige foto's maar vooral de laatste springt eruit, welke camera heb je voor die gebruikt?
Ook mooi hoe je op ongeveer dezelfde hoogte staat als de randen van het plateau dat je achter op de foto ziet. | Gewijzigd: 3 februari 2011, 00:21 uur, door MarkNL
Ken het, heb het zelf ook druk laatste tijd maar dat is alleen maar goed, maar in m'n vrije tijd gaat de camera altijd mee. Vind vooral die laatste foto van de boterbloem erg mooi, die zie je hier tegenwoordig helaas niet zo veel meer.
Hehehhe
zal best maar ik zie toch echt weer uit naar een goed onweerjaar zoals in 2009, 2010 vond ik maar zwakjes.....
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPS zonsopgangen...:-)