:D ) | Gewijzigd: 17 februari 2010, 17:28 uur, door dv_chaser
Heb je al een keuze genomen?
Ben erg benieuwd namelijk!
Nee nog steeds niet. Zou graag er een willen aanschaffen maar eerlijk gezegd denk ik dat naast het onweer ik er weinig gebruik van ga maken.
Maar goed, als ik 't op mn heupen krijg dan kan ik ineens tot aankoop over gaan!
dus ik denk dat die 1000D er niet in zit! maar wel gaaf dat je ook een camera gaat kopen
ik zal tevens nog een lijstje erbij zetten wat je er nog bij moet hebben, want dat heb ik hier nog niet terug gevonden
- Camera natuurlijk
- Statief (100 euro)
- Draadontspanner (30 euro)
- Geheugen ( ik zou voor 4 gb gaan, omdat als je sluitertijd 2 sec is bijv, dan zit je kaart gauw vol) (18 euro dacht ik)
Maistro!
Ik ga wel een keertje mee als je op je favo dijk in Spijk staat. Dan ben ik ineens om denk ik. Momenteel toch even een iets te hoog gegrepen financieel verhaal, en ik denk dat ik buiten het onweer om er te weinig gebruik van ga maken.
Ik houd je op de hoogte!
Maar goed, als ik 't op mn heupen krijg dan kan ik ineens tot aankoop over gaan!
Als je er geen haast mee hebt, wacht er dan zo lang mogelijk mee. De prijzen van digitale spiegelreflexen dalen zo snel, na 1,5 a 2 jaar komt er een opvolger uit voor de meeste modellen. Je had het over een budget van 500,-. Voor dat bedrag zou ik niet overgaan tot aankoop van een camera, je bent aan accessoires al een paar honderd euro kwijt als je een beetje kwaliteit wilt. Of je moet tweedehands rond kijken, bij de grote/bekende camera winkels hebben ze altijd wel leuke tweedehands camera's liggen met 6 maanden garantie. De winkels die ik bedoel zijn dan, Cameraland.nl, Kamera-epress.nl en Foto Konijnenberg. Heb met alle drie de winkels goede ervaringen. Ben zelf in het bezit van drie digitale spiegelreflexen en drie professionele lenzen, maak zo'n 50.000 foto's per jaar. | Gewijzigd: 18 februari 2010, 00:31 uur, door Johannesk