en hier is het resultaat ervan, even vlug wat geklikkerd
zeg maar wat jullie er van vinden
enjoy the moments of nature
Graph
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
vind je ze beter dan de andere die ik maak? is het te merken dat ik met een SDLR camera werk?
wou jullie deze ook ff laten zien, dit is de eerste foto met een low-key functie en met bewerkte sluitertijd van 2500
het was al aardig donker, en met mn cybershot hoefde je dit niet te proberen, kreeg je alleen maar ruis | Gewijzigd: 1 oktober 2009, 20:52 uur, door GraphicNizor
word nog veranderd, dit is nog een oude, vandaar dat t een en ander niet klopt
Ik vind de foto's van een mooie kleur overtuigen, de detaillering blijft goed tot in de hoeken van je frame. Heb je in de M-stand of in een voorkeuzeprogramma geknipt? Als dit onbewerkte foto's zijn (niet nagescherpt, gekleurd e.d ) dan vind ik het een erg goede kwaliteit.
Gr, marc | Gewijzigd: 1 oktober 2009, 23:24 uur, door Marcherpers
Ik vind de foto's van een mooie kleur overtuigen, de detaillering blijft goed tot in de hoeken van je frame. Heb je in de M-stand of in een voorkeuzeprogramma geknipt? Als dit onbewerkte foto's zijn (niet nagescherpt, gekleurd e.d ) dan vind ik het een erg goede kwaliteit.
Gr, marc
deze zijn niet bewerkt, idd de M stand en hier heb je er nog een paar
dan kun je zien dat ze niet bewerkt zijn, zelfs niet een klein beetje
vind ook je watermerk zo mooier... wel aanwezig maar niet al te groot aandachtspunt op de foto's... ietsje feller zou nog wel kunnen denk ik...
feller kwa kleur of minder transparancy
no wee want waarmee moet ik mn chases filmen dan? lol dat ding kon wel goed filmen en dat voor n fotocamera