Je moet nu even niet de film 'Marley and Me' gaan kijken ... of juist wel als je snoeihard wilt janken :S
Liever niet, ik jank nu al genoeg.
Update Sam : de chemo lijkt aan te slaan! Alle bulten zijn zo goed als verdwenen. Dus Sammeke voelde zich dinsdag kiplekker.
Helaas vandaag was hij echt "kotsmisselijk" (sorry voor het woord). De meeste honden hebben er geen last van, maar die van mij dus wel.
Met de DA gesproken en ja het kan de 2 de en 3 de dag gebeuren dat je hond misselijk is. Ondertussen medicatie in de vorm van injecties voor gaan halen.
Chemo is zwaar, zowel voor de hond als het baasje, maar ik ben blij dat we er aan begonnen zijn.
Sam is zowie zo een terminale patient, maar we zijn blij met elke extra dag die we samen kunnen zijn.
Begrijp me niet verkeerd, de dag dat we zien dat het echt te zwaar is voor Sam dan mag hij gaan.
De dagen dat hij niet misselijk is, is hij terug zoals vroeger. Maar bij de volgende chemo sessie wordt in ieder geval rekening gehouden met zijn misselijkheid. Waarschijnlijk een andere dosis of een andere chemo.
Sam wordt super verwend met massages, lekkere hapjes, bank hangen, autoritjes, wandelingetjes enz... en hij apprecieert het heel erg.
Ik voel dat hij weet dat we binnenkort afscheid moeten nemen... maar ik hoop dat we nog veel fijne momenten samen kunnen hebben.
Was nog vergeten jullie te bedanken voor al die duimen, THANX !
| Gewijzigd: 1 oktober 2009, 00:45 uur, door Katrien Michiels
Wat een mooie foto trouwens!
Vanmorgen kon jij niet meer op je benen staan, je hebt ons allemaal bij mekaar geblaft.
Je vertelde ons dat het niet meer ging, het was genoeg geweest.
Tranen met tuiten hebben we gehuild, aan de DA gevraagd of ze wou langs komen...
Ze kende jou situatie en is zo snel mogelijk gekomen.
We hadden je al op het bed van mijn zusje gelegd, we zijn allemaal nog bij je komen liggen.
Zachtjes ben je heen gegaan, naar de andere kant van de regenboog.
Mijn hart huilt, maar ik weet dat het beter is voor je.
Lieve vriend, hopelijk zien we mekaar weer, daar aan die andere kant.
We gaan je nooit vergeten, rust zacht lieve Sam.
Ookal heb ik niks met honden.
Ik weet maar al te goed hoe het is om een (huis)dier te verliezen of familielid.
Mooi berichtje isabelle
Ik inderdaad ook, sterkte ermee