Er was wat gedonder bij, en ik heb 1 flits gezien maar na 10 min scheen de zon alweer volop! Wel viel er erg veel regen in die korte tijd (grote plassen op straat)
@ PolderPS: Jazeker, het was tussen de dorpjes Domburg en Westkapelle richting het Westen gekeken
Die radar beelden zien er heftig uit! Zo heftig was het hier echt niet met onweer, wel vlak voor de bui alleen maar donders en tijdens de bui één flits erg dichtbij, meer was het niet, zal dan wel net langs zijn getrokken helaas.. maar ik heb in elk geval dat prachtige regengordijn mogen aanschouwen
@ PolderPS: Jazeker, het was tussen de dorpjes Domburg en Westkapelle richting het Westen gekeken
Die radar beelden zien er heftig uit! Zo heftig was het hier echt niet met onweer, wel vlak voor de bui alleen maar donders en tijdens de bui één flits erg dichtbij, meer was het niet, zal dan wel net langs zijn getrokken helaas.. maar ik heb in elk geval dat prachtige regengordijn mogen aanschouwen
Echt een monsterlijk mooi gordijn, dan wil een strand wel leeg lopen haha, op zo'n moment ben je net op het juiste moment op de juiste plaats. Ik probeer nu zoveel mogelijk altijd een camera bij me te hebben, je weet maar nooit. Helaas voorlopig geen onweer of ander zwaar weer.