later volgen er meer, er zijn veel foto's, eerst maar eens even sorteren
groeten
Peter
*update* 20:20
extra foto's
(ook met 17mm groothoek) | Gewijzigd: 3 september 2009, 17:33 uur, door Tripwire
ik ga binnenkort ook maar eens een echte camera aanschaffen (en dan moet het nog lukken natuurlijk)
zie eerste posting, you got more:-)
Bedankt en nogmaals prachtig !! Vannacht en morgen maar weer schieten...
Heb net een een Canon EOS 500D opgehaald en hoop daarmee binnenkort ook plaatjes te gaan schieten, ben momenteel de manual aan het doorgronden. Het hoofdstuk vuurwerk fotograferen sprak me het meeste aan haahaa
Kortom zeer binnenkort chasen door de polder..
Edit: (Konijnen plaatje weggehaald voor Erwin Konijnenallergie)
Echter meneer Konijn heeft er geen geld aan verdiend, uiteraard gekocht in de polder bij onze goedkope Urkse vrienden.
Hierbij 2 andere pics.. | Gewijzigd: 2 september 2009, 22:49 uur, door PolderPS
tripdraad, super pics !, de enalaatste is de shit !
Heb net een een Canon EOS 500D opgehaald en hoop daarmee binnenkort ook plaatjes te gaan schieten, ben momenteel de manual aan het doorgronden. Het hoofdstuk vuurwerk fotograferen sprak me het meeste aan haahaa
Kortom zeer binnenkort chasen door de polder..
Edit: (Konijnen plaatje weggehaald voor Erwin Konijnenallergie)
Echter meneer Konijn heeft er geen geld aan verdiend, uiteraard gekocht in de polder bij onze goedkope Urkse vrienden.
Hierbij 2 andere pics..
gefeliciteerd en succes, benieuwd naar de resultaten.
bedankt voor de reacties
bedankt voor de reacties
Ik ben ook zeer benieuwd, of het allemaal gaat lukken. als ik zeker wist dat we omstreeks 1 uur onweer bij Almere zouden hebben, reed ik er nu heen... Echter vrees dat onweer nog wel ff op zich laat wachten en het vooral veel gaat regenen en dat is weer lastig voor de foto's., Moet morgenvroeg weer werken. Morgen nacht zou chase technisch beter geweest zijn ivm vrijdag..